| کد خبر: 130304 |

بازگشایی جاده هراز

تین نیوز

جاده هراز بازگشایی شد.

 

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ، جاده هراز که روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 10 تا 17 برای اصلاح نقاط حادثه خیز بر روی خودروهای عبوری بسته شده بود باز شد.

 

جاده هراز از امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه تا ساعت 10 شنبه بیست و سوم همچنان بر روی خودروهای عبوری باز است.

 

محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران ، گفت: محور هراز از ساعت 10تا 17روزهای شنبه تا سه شنبه، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به ‌دلیل اجرای عملیات اصلاح قوس حادثه خیز پرن و خاکبرداری ترانشه در کیلومتر 26 تا 27 این محور، مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محورهای فیروزکوه و کندوان انجام خواهد شد.

 

وی افزود: محور کرج - چالوس حدفاصل تونل کندوان تا میدان امیر کبیر کرج تا 20 شهریور 96، روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 8 تا 17 و روز چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه ، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، بدلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، کیلومتر 0 تا 75 در استان البرز، تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط و با محدودیت انجام می شود.

 

رئیس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از مسافران و رانندگان خواست قبل از سفر برنامه ریزی خود را با توجه به انسداد محور هراز و محدودیت ترافیکی محور کندوان مذکور انجام دهند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.