| کد خبر: 130080 |

جاده بافق- یزد روی غلتک پایانی افتاد

تین نیوز

جاده بافق ،یزد از محورهای پر تردد استان است و به طور میانگین روزانه یک هزار و نهصد و شصت دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین در این محور تردد دارند.

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، فرماندار شهرستان بافق از پیگیری مجدانه و افزایش سرعت کار در جاده بافق- یزد خبر داد.

 

محمد زاده رحمانی گفت: این محور یکی از محورهای پر تردد استان یزد است و به طور میانگین روزانه یک هزار و نهصد و شصت دستگاه وسایل نقلیه سبک و سنگین در این محور تردد دارند.

 

وی با بیان اینکه۶۰ درصد از ترددها متعلق به وسایل نقلیه سنگین است گفت: به همین علت نیاز است تا روکش آسفالت قدیم جاده بافق - یزد انجام و برای اولین بار از الیاف ژئوگرید در آن استفاده شود.

 

فرماندار بافق با توجه به اینکه روکش محور بافق به یزد تا مسجد ابوالفضل  (ع) با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز شده است اشاره کرد: مسافت این طول مسیر  ۳۰ کیلومتر است .

 

وی همچنین با بیان اینکه با همت اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، روکش نیمه دوم بلوار خروجی بافق و میدان غدیر انجام گردیده است گفت: استفاده ازالیاف" ژئوگرید" در این محور باعث می شود تا بتوان ماندگاری ۴۰ درصد  آسفالت را تضمین کرد و برای اولین باراز این تکنولوژی جهت افزایش طول عمر مسیر و بالا بردن این طرح انجام می گیرد.

 

زاده رحمانی با اشاره به اینکه از مجموع ۴۳ کیلومتر باقیمانده ۱۷ کیلومتر از محور در ایام الله دهه فجر زیر بار ترافیک رفته ‌است افزود: از ۲۶ کیلومتر باقیمانده ۶ کیلومتر تحویل سازمان همیاری شهرداری ها است که در یک ماه آینده روکش آن شروع و آسفالت ۴ کیلومتر دیگر مسیر تثبیت شده از سمت بافق  نیز آغاز شده است.

 

وی گفت :  کار عمده خاکریزی  و پرکردن طرفین پل ها با سرعت در پیچ رجب و پا اسدی انجام می شود گفت: قرارداد پل رودخانه شور با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان منعقد و پیمانکار نیز تجهیز کارگاه کرده و دو هفته است که کار ساخت آن شروع شده است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.