| کد خبر: 129768 |

بازگشایی و پاکسازی جاده دهستان مشایخ شهرستان کیار

تین نیوز

بخشدار ناغان از توابع شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری از بازسازی پل ارتباطی مسیر دهستان مشایخ با مرکز شهرستان که در سیل اخیر تخریب شده بود و نیز پاکسازی این مسیر از گل و لای و سنگریزه ها خبر داد.

 

به گزارش ایرنا، جانعلی ابراهیمی اظهار کرد: بدنبال بارش شدید باران و جریان سیلاب و مسدود شدن مسیر مناطق روستایی دره یاس از توابع دهستان مشایخ با جمعیت یکهزار و 200 نفر، نیروهای امدادی با همکاری بخشداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای این مسیر را بازگشایی کردند.

 

وی ادامه داد: بخش زیادی از مناطق روستایی یاد شده با انباشت زیاد سیلاب مواجه و به کشتزارهای روستاییان منطقه نیز خسارت وارد کرده است.

 

بخشدار ناغان گفت: در پی بارش شدید باران و سیلاب در این منطقه کوهستانی و خاکی بودن مسیر برخی روستاها و عشایر، چندین خودرو گرفتار سیلاب روستاییان نیز امدادرسانی شد.

 

وی از استقرار 19 هزار راس دام عشایر کوچرو بهاره در مناطق ییلاقی مناطق 'سبزکوه ' و'سولقان' در روزهای اخیر خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده تامین مایحتاج این قشر آسیب پذیر در قالب توزیع سهمیه آرد، سوخت مایع و ارزاق مورد نیاز در کمترین زمان ممکن صورت گرفته است.

 

هواشناسی چهارمحال و بختیاری از اواخر هفته گذشته نسبت به افزایش بارش ها، آبگرفتگی معابرو سیلابی شدن رودخانه ها در برخی از مناطق استان هشدار داده بود.

 

بخش ناغان از توابع شهرستان کیار در80 کیلومتری شهرکرد قرار دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.