| کد خبر: 129513 |

در پی اعلام رضایتمندی مسافران نوروزی:

کسب رتبه نخست کشوری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار کرد: بر طبق نظرسنجی های به عمل آمده از مسافران نوروزی سال جاری این اداره کل در ارائه خدمات به مسافرین رتبه نخست کشوری را کسب را داشته است.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، محمد رودباری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر  اﻧﺠﺎم ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾزی، ﻫﻤﺎﻫﻨﮕﯽ و  اﻋﻤﺎل ﻧﻈﺎرت ﻣﻄﻠﻮب ﺑﺮ ﻧﺤﻮه ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﺮﮐﺖ ﻫـﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت ﻓﻌﺎل در ﺑﺨﺶ ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﺑﯿﻦ ﺷﻬﺮی و ﻧﺎوﮔﺎن ﺗﺤﺖ ﭘﻮﺷﺶ آﻧﻬﺎ ﻃـﺮح جامع  ﻧﻈﺮﺳﻨﺠﯽ از ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ ﻧﻮروزی در سطح کشور و در راستای ارﺗﻘـﺎی ﺳـﻄﺢ رﺿـﺎﯾﺘﻤﻨﺪی آﻧـﺎن صورت گرفه است .

 

وی با بیان اینکه نظر ﺳﻨﺠﯽ ﭘﯿﺎﻣﮑﯽ ﯾﮏ روش ﺟﺬاب و آﻧﻼﯾﻦ به شمار می رود، افزود: به جهت آﮔـﺎﻫﯽ از ﻧﻘﻄـﻪ ﻧﻈـﺮات و ﭘﯿﺸـﻨﻬﺎدات ﻣﺴـﺎﻓﺮﯾﻦ ﻧﺎوﮔﺎن ﺣﻤﻞ وﻧﻘﻞ ﻋﻤﻮﻣﯽ ازﺧﺪﻣﺎت ﺷﺮﮐﺘﻬﺎی ﺣﻤﻞ وﻧﻘﻞ ﻣﺴﺎﻓﺮ نظر سنجی پیامکی از سوی مسافرین نوروزی نیز انجام پذیرفت.

 

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی های به عمل آمده و ارزیابی های صورت گرفته از نظر سنجی مسافرین نوروزی این اداره کل حایز رتبه نخست در حوزه خدمت رسانی به مسافران نوروزی شده است.

 

  رودباری خاطرنشان کرد: معیارهایی چون حضور فعالانه پرسنل در طول ایام نوروز، انجام به موقع و با سرعت و دقت خدمت تعیین شده، رضایت مندی ارباب رجوع در طول انجام خدمت، ارتقای شاخص های خدمت برتر از شاخص های مورد نظر در این ارزیابی بوده اند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ابراز داشت: هر ساله سنجش میزان رضایتمندی از مسافرین نوروزی در پی ارائه خدمات این اداره کل صورت می گیرد که امسال با کسب 60 درصدی میزان رضایتمندی مسافرین موفق به کسب رتبه نخست کشوری شده است.

 

وی گفت: در نظر سنجی های به عمل آمده ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ اﺳﺘﺎن ﻫﻤﺪان کمترین شکایت را نسبت به مسافرین استان های دیگر کشور در خصوص عدم حرکت به موقع اتوبوس های مسافربری داشتند. 

 

وی بیان داشت: اﻟﺰام ﺣﺮﮐﺖ ﺑﻪ ﻣﻮﻗﻊ اﺗﻮﺑﻮس های مسافربری در واقع احترام به حقوق شهروندی است که خود می تواند رضایتمندی مسافران را به دنبال داشته باشد.

 

رودباری ضمن تاکید بر اﺳﺘﻤﺮار و ﺗﺪاوم ﺑﺮﮔﺰاری دوره ﻫﺎی آﻣﻮزﺷﯽ ﺑﺮای رانندگان ناوگان مسافربری نیز افزود: با برگزاری دوره های آموزشی برای اﯾﻦ ﻃﯿﻒ از دﺳﺖ اﻧﺪرﮐﺎران ﺑﺨﺶ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ در ﺟﻬﺖ اﻓﺰاﯾﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ ﺗﺄﺛﯿﺮ ﮔﺬار ﺑﺎﺷد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: آﻣﻮزش راﻧﻨﺪﮔﺎن، ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮی ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻫﺎی ﻧﻮﯾﻦ ﺛﺒﺖ ﺗﺨﻠﻔﺎت، ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﺟﺮاﺋﻢ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺳﺒﺐ رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ در نوروز سال جاری شده است.

 

وی بیان کرد: ﺑﻬﺒﻮد وﺿﻌﯿﺖ ﻧﺎوﮔﺎن ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻣﺴﺎﻓﺮی ﺟﺎده ای ، ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﯿﺮی ﻧﺎوﮔﺎن ﺑﻪ روز و ﻣﺠﻬﺰ، استفاده از ﺳﯿﺴﺘﻢ ﮔﺮﻣﺎﯾﺸﯽ و ﺳﺮﻣایشی ﻣﻨﺎﺳﺐ در ﻧﺎوﮔﺎن اﺗﻮﺑﻮس خود از دیگر عوامل رضایتمندی مسافران نوروزی می باشد.

 

رودباری ادامه داد: اﻓﺰاﯾﺶ ﺗﺒﻠﯿﻐﺎت و ﺑﺎﻻﺑﺮدن کارآیی اﻣﻨﯿﺖ و اﻃﻤﯿﻨﺎن ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﻣﻮﺟﺒﺎت ﺗﻤﺎﯾل ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﺴﺎﻓﺮﯾﻦ ﺑﻪ اﺳﺘﻔﺎده از روش ﺧﺮﯾﺪ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﻠﯿﻂ شود.

 

وی ابراز کرد: در ایام نوروز امسال 280 هزار و 588 مسافر در قالب 20 هزار و 567 سفر، توسط ناوگان حمل و نقل عمومی تحت پوشش شرکت های مسافربری به نقاط مختلف درون و برون استان جابه‌جا شده‌اند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: براساس آمار ثبت شده توسط تردد شمارهای فعال در محورهای برون شهری از 25 اسفند سال قبل تا 15 فروردین 96 تعداد 8 میلیون و 428 هزار  تردد در سطح استان انجام شده است که در همسنجی با مدت زمان مشابه سال قبل 7 درصد رشد را نشان می دهد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.