| کد خبر: 12931 |

پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج منطبق بر نیازهای روز شهرستان نیست

تین نیوز | مدیرکل حمل ونقل و پایانه های البرز با بیان اینکه پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج منطبق بر نیازهای امروز نیست, گفت: درساختار این پایانه مطالعه علمی و دقیقی صورت نگرفته است.
 
قاسم باقری اظهار کرد: طبق برنامه, همه ساله سفرهای تابستانی بخشنامه رعایت حقوق مسافران و تنظیم ساعات دقیق حرکت اتوبوس‌ها به شرکت‌های حمل و نقل استان اعلام شده است.
 
وی افزود: تمامی اتوبوس‌های پایانه‌های مسافربری باید سالم، بدون نقص فنی و تمیز باشند و در ساعت مقرر خود حرکت کنند.
 
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه های البرز با بیان اینکه صدور بلیت برای تمامی مسافرین الزامی است تصریح کرد:حمل بار تجاری توسط اتوبوس ها ی مسافربری تخلف محسوب می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی حمل‌ونقل و پایانه‌ها در پایانه مسافربری شهید کلانتری دایر است و همه روزه به شکایات و جریان امور حمل‌ونقل رسیدگی و نظارت می‌کند.
 
باقری بیان کرد:کرایه‌ها نرخ مشخصی دارد و هیچ شرکتی حق دریافت کرایه  بیش از نرخ مصوب را ندارد و صورت مشاهده و اعلام تخلف با شرکت متخلف برخورد می‌شود.
 
مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه های البرز اظهار کرد: طبق قانون مصوب مجلس شورای اسلامی مسئولیت ساخت و نگهداری پایانه‌های مسافربری برعهده شهرداری‌ها است.
 
وی تصریح کرد: پایانه مسافربری شهید کلانتری کرج پایانه مناسب و منطبق بر نیازهای امروز مردم کرج نیست.
 
باقری با اشاره به اینکه این پایانه از سال‌ها قبل مورد استفاده مردم قرارمی گرفت و کم کم توسعه پیدا کرده است گفت: در ساختار این پایانه مطالعه علمی و دقیقی صورت نگرفته است.
 
وی افزود: باید در اسرع وقت یک پایانه مناسب اطراف ایستگاه مترو شهید سلطانی طراحی و ساخته شود که با تخصیص فضای جدید هم کاربرد درون شهری و هم برون شهری داشته باشد.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های البرز گفت: باتوجه به اینکه مسئولان استانی پیگیر ساخت این پایانه جدید هستند طرح اولیه پیشنهاد داده شده اما در حال حاضر این طرح مصوب نشده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Raof. Anvari 0 0

    man az terminal shahid kalantari razi hastam makh sousan az atobos vi

  • عبدالهی 0 0

    مدیریت ترمینال کرج ،از نظر مراجعه کنندگان بسیار مدیریت ضعیف و نا کارامد است،بطوریکه در هر بار مراجعه مسافرین و همراهان ،فقط ناسزاست که به این مدیریت نثار میشود،پارکینگ جنوبی ترمینال که قبلا محل پارک خودروی حامل مسافر بودرا بسته و ان را اختصاصی کرده اند و ورودی خودرو همراه مسافر را بسته اند ،صف خودرو برای پیاده کردن مسافر با مشکلات حمل بار بخصوص برای بانوان وسالخوردگان ایجاد کرده اند ،درب شمالی برای تردد مسافر را هم بسته ،تمام طول دو طرف خیابان ضلع شمالی را هم مسافرکشها پارک کرده اند و جای پارک برای خودرو مسافر برای پیاده کردن بار و یا در انتظار مسافر نیست ،بطور کلی این نوع مدیریت به تنفر و ناسزا گویی مسافرین و همراهان مسافراز این نوع خدمات که از حق مردم حقوق میگیرند و بایستی خدمات درست بدهند منجر شده . اگر ترتیب اثری به آن داده نشود موضوع به اداره حراست سازمان ترمینالها هم پیوست میشود.