| کد خبر: 129169 |

سرمایه گذاری 1.3 هزار میلیارد ریالی در بخش راهسازی چهارمحال و بختیاری

تین نیوز

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: یکهزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای راهسازی و بهسازی راههای این استان در دولت یازدهم سرمایه گذاری شد.

 

به گزارش ایرنا، حسینعلی مقصودی اظهار کرد: در دولت یازدهم 247 کیلومتر از راههای اصلی استان با 400 میلیارد ریال اعتبار و 277 کیلومتر از راههای روستایی استان با 200 میلیارد ریال اعتبار بهسازی و آسفالت شد.

 

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم 107 کیلومتر بزرگراه در چهارمحال و بختیاری احداث شد، تصریح کرد: بهسازی و آسفالت راههای استان در این دولت با 789 هزار تن آسفالت انجام شد.

 

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 158 نقطه پرتصادف در استان در این دولت رفع و اصلاح شد، گفت: 4 هزار و 670 کیلومتر راه در این مدت خط کشی مجدد شد.

 

مقصودی با تاکید بر نیاز نوسازی و تعمیر ماشن الات راهداری در استان تصریح کرد: در دولت یازدهم 23 دستگاه ماشین آلات و تجهیزات راهداری برای استان نوسازی شد.

 

به گفته وی، رفع معارض و تملک حدود 172 هکتار اراضی دولتی در چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم انجام شد.

 

وی اظهار کرد: 394 هزار مترمربع زمین برای اجرای طرح های بزرگ بیمارستان، بهداشتی و درمانی در دولت یازدهم واگذار شد.

 

مقصودی ادامه داد: احداث 70 کیلومتر از باند دوم محور شهرکرد - بروجن - لردگان با 500 میلیارد ریال اعتبار، احداث 7 کیلومتر از باند دوم محور سفید دشت به زرین شهر با 20 میلیارد ریال اعتبار، احداث 12 کیلومتر از باند دوم محور بروجن به مبارکه با 65 میلیارد ریال اعتبار، احداث 4 کیلومتر از باند دوم شهرکرد - ناغان - ایذه با 20 میلیارد ریال اعتبار و احداث 7 کیلومتر کمربندی شهر سامان از مهم ترین طرح های راهسازی استان در دولت یازدهم است.

 

وی، احداث 5 کیلومتر از باند دوم محور شهرکرد - فارسان - چلگرد با 25 میلیارد ریال اعتبار، احداث 18 کیلومتر از باند دوم شهرکرد - بن - داران با 10 میلیارد ریال اعتبار و احداث 7 کیلومتر از باند دوم محور شهرکرد - هفشجان را از دیگر طرح های مهم راهسازی استان در این دولت عنوان کرد.

 

مقصودی تاکید کرد: 30 کیلومتر از محور شهرکرد- بروجن - لردگان و 7 کیلومتر کمربندی شهرسامان نیز در دست اجراست که امسال بهره برداری می شود.

 

محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری که بخش عمده آن کوهستانی است، شامل 215 کیلومتر بزرگراه، یکهزار و 136 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 2 هزار و 381 کیلومتر راه روستایی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.