| کد خبر: 128916 |

شناسایی 96 نقطه حادثه خیر در روستاهای البرز

96 نقطه حادثه خیر در روستاهای استان البرز شناسایی شده است.

تین نیوز

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز با اشاره به عملکرد ویژه دولت تدبیر و امید در توسعه امکانات رفاهی در روستاها با هدف مهاجرت معکوس، گفت: 96 نقطه حادثه خیر در روستاهای این استان شناسایی شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد رضا رضوی روز دوشنبه در همایش مشترک شوراهای اسلامی دهیاری ها و کارآفرینان در روستاهای البرز، افزود: براین اساس هماهنگی های لازم برای ارائه تسهیلات و تامین اعتبار از سوی بنیاد مسکن و مدیریت بحران صورت گرقته است.

وی ادامه داد: 62 دستگاه ماشین آلات عمرانی با هدف اجرای هرچه بیشتر طرح های عمرانی نیز در روستاها در اختیار دهیاری ها قرار گرفته است.

رضوی گفت: انتقال آب به 10 روستا و بهره مندی هشت هزار و 581 نفر از این خدمات، اجرای 125 طرح عمرانی در روستاها، احداث فضای آموزشی روستایی به متراژ 12هزار و 500 مترمربع به تعداد 93 کلاس آموزشی ، ترمیم شبکه آبرسانی 144 روستا و بهره مندی 137 هزار نفر از این خدمات از دیگر اقدامات موثر دراین زمینه به شمارمی رود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح سامانه یکپارچه املاک کشور برای 227 دهیاری ، تهیه شناسنامه جامع روستایی برای تمام روستاهای البرز ، تخصیص اعتبار برای احداث 22ساختمان دهیاری در روستاها نیز از دیگر اقدامات موثر دولت ' تدبیرو امید ' است .

مدیرکل امور روستایی استانداری البرز گفت: احداث 29 باب خانه بهداشت روستایی در البرز و بهره مندی 205 نفر از خدمات آن از دیگر اقدامات در حوزه بهداشت و سلامت بوده است .

رضوی اضافه کرد: ارتقای درجه و تعیین درجه دهیاری ها در البرز ، احداث راه روستایی به طول 60 کیلومتر و بهسازی ،آسفالت راه ها به طول 195 کیلومتر و بهره مند شدن 57هزار و 979 نفر از این خدمات را می توان به عملکردهای فوق افزود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.