| کد خبر: 128741 |

احداث بیش از 20 کیلومتر راه روستایی ارومیه توسط سپاه

تین نیوز

فرمانده لشکر 3 عملیاتی حمزه سید الشهدا (س) گفت: رزمندگان سپاه پاسداران در این لشکر طی روزهای اخیر بیش از 20 کیلومتر راه روستایی را در ارتفاعات منطقه مرزی سرو ارومیه بازسازی و احداث کردند.

 

به گزارش ایرنا، سردار یداله آبروشن افزود: این اقدام با هدف تسهیل تردد مرزنشینان روستاهای آق سقل، سرکش و ساری داش منطقه سرو و عشایر فصلی این منطقه انجام شده است.

 

وی بیان کرد: رزمندگان لشکر 3 عملیاتی حمزه سید الشهدا (س) در این اقدام توانستند علاوه بر ایجاد راه دسترسی مسیرها و پیچ های خطرناک و پرتگاهی را نیز ایمن سازی کنند.

 

سردار آبروشن اضافه کرد: نیروهای سپاه پاسداران در این لشکر با استفاده از ماشین آلات سنگین راه سازی و مشارکت های اهالی در صدد حذف دغدغه مردم محروم مناطق مرزی در زمینه تردد جاده ای هستند.

 

وی با بیان اینکه رفاه مردم مناطق مرزنشین از دغدغه های فرماندهان سپاه استان و رزمندگان لشکر 3 عملیاتی حمزه (س) است، اظهار کرد: تمامی اقدامات انجام شده توسط دستگاه ها و تجهیزات و ماشین آلات و نیروهای این لشکر انجام شده و هیچ برآورد مالی و هزینه ای درباره آن انجام نشده است.

 

به گزارش ایرنا علاوه بر لشکر 3 عملیاتی حمزه سید الشهدا (س) در آذربایجان غربی بخش ها و زیرمجموعه های دیگر سپاه از جمله قرارگاه خاتم الانبیا (ص) نیز با برخورداری از سرمایه ها و نیروهای عظیم انسانی و فکری اقدام به اجرای طرح های مختلف عمرانی و فنی مهندسی در نقاط مرزی می کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.