به تخلفات رانندگان و شرکتهای حمل ونقل عمومی رسیدگی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری از رسیدگی به تخلفات رانندگان و شرکتهای حمل و نقل عمومی طی سال گذشته خبر داد.
به گزارش تیننیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل ونقل جادهای چهارمحال وبختیاری، منوچهر سلمانزاده اظهار کرد: طی سال گذشته با تشکیل 19 جلسه مربوط به کمیسیونهای ماده 11 به منظور رسیدگی به تخلفات 128 راننده و کمیسیون ماده 12 جهت رسیدگی به تخلفات هشت شرکت حمل و نقل عمومی احکام متناسب برای متخلفان صادر شد.
وی ادامه داد: در راستای رسیدگی به تخلفات رانندگان، غیرفعال کردن کارت هوشمندآنها از یک تا سه ماه، 6 مورد جریمه نقدی و دو مورد تذکر کتبی به شرکتها در سال 95 انجام شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عمده تخلف رانندگان حمل و نقل عمومی مسافر، مربوط به نداشتن صورت وضعیت، نداشتن تجهیزات ایمنی و کمکهای اولیه و عدم رعایت قوانین و مقررات بوده است.
سلمانزاده افزود: به تخلفاتی مانند حمل بار اضافه(اضافه تناژ)، نداشتن بارنامه و عدم مهار بار برای رانندگان حمل و نقل کالا نیز رسیدگی شد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.