| کد خبر: 128490 |

رانندگان کامیون ها چشم به راه افتتاح زیرگذر مکی آباد سیرجان

تین نیوز
 

مردم منطقه مکی آباد منتظر بنر افتتاحیه زیر گذری هستند که بیشتر از یک سال است کلنگ شروعش زده شده است و رانندگان کامیون ها منتظر کم شدن ترافیک کمربندی با افتتاح زیرگذر هستند.

 

 

به گزارش  سیرجان خبر، بیشتر از یک سال است که مردم مکی آباد منتظر بنر افتتاحیه زیر گذری هستند که بیشتر از یک سال است کلنگ شروعش زده شده است و بیشتر از یک سال است که رانندگان کامیون ها منتظر کم شدن ترافیک کمربندی با افتتاح زیرگذر هستند و چراغ راهنماهای سه زمانه امان مردم منطقه مکی آباد و رانندگان کامیون ها را بریده اند.

 

یکی از اهالی در گفت و گو با خبرنگار سیرجان خبر اظهار داشت: از زیر گذر فقط ترافیکش یا قول های بدون عمل مانده است، مکی آباد و دهیادگار با وجود داشتن ۳نماینده در شورای شهر نباید چنین وضعی داشته باشند.

 

مردم حرف منطقی می زنند چون وقت برای ساخت این زیر گذر بین ۶ماه تا ۱سال است اما چند ماه دیگر باید دومین سال کلنگ زیر گذری که افتتاح نشد را جشن گرفت.

 

رییس شورای شهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت:از نظر شورای شهر مکی آباد زیر گذر لازم نداشت و مشکلش با چراغ راهنمایی و رانندگی حل می شود و چون کامیون ها و ماشین سنگین ها می بایست از جاده اصلی کمربندی در شهرک صنعتی عبور کرده و این جاده برای خودرو های سبک کافی است.

 

خواجویی اذعان داشت:با وجود این شرایط زیر گذر مکی آباد ساخته و افتتاح می شود که لاین اول این زیر گذر که از چهارراه بیمارستان دکتر غرضی به کمربندی منتهی می شود در حال حاضر کار ساخت آن به پایان رسیده و آماده بهربرداری است.

 

وی اظهار داشت: لاین دوم زیر گذر که از کمربندی به قسمتی از خیابان حمزه سید الشهدا مکی آباد منتهی می شود که در این لاین باید منازل و مغازه هایی که در داخل این طرح قرار گرفته اند را شهرداری خریداری کند اما بیشتر این املاک سند ندارند و به صورت یک قولنامه عادی هستند، اما با وجود این شرایط شهرداری و شورای شهر قصد خرید و به توافق رسیدن با صاحبان این املاک را دارد که عده ای از صاحبان این املاک تمایل به توافق با قیمت کارشناس را نداشته و قیمت را بالا برده اند که این موضوع باعث کندی روند کار می شود.

 

رییس شورای شهر سیرجان در خصوص زمان بهره برداری از این پروژه اظهار داشت:زمان بهره برداری و افتتاح زیر گذر در صورت به توافق رسیدن دوماه افتتاح می شود و درصورت به توافق نرسیدن این افراد به دادگاه معرفی و از طریق قانونی و شکایت روند کار پیگیری می شود و شاید حدود یک سال شاید بیشتر و کمتر از این زمان ببرد.

 

وی در پایان گفت:هزینه تقریبی زیر گذر مکی آباد حدود سه میلیارد تومان برای لاین اول که توسط شهرداری پرداخت شده است و لاین دوم بیشتر از هفت میلیارد هزینه دارد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.