| کد خبر: 128277 |

استاندار اصفهان در بازدید از آزادراه شرق اصفهان تاکید کرد

نقش بسزای احداث آزادراه شرق اصفهان در کاهش آلاینده‌ها و تصادفات

تین نیوز

استاندار اصفهان دربازدید از آزادراه شرق و غرب اصفهان عنوان کرد که این پروژه به عنوان کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب از جمله پروژه‌های حیاتی و مهم استان است که معضلات ترافیکی شهر اصفهان را مرتفع خواهد کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازروابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در بازدیدی که از مراحل اجرایی آزادراه شرق اصفهان داشت، گفت: حجم وسیعی از ترافیک شمال به جنوب و شرق به غرب کشور با احتساب ۸۰ هزار تردد وسایل نقلیه در طول شبانه‌روز وارد شریان‌های حیاتی شهر اصفهان می‌شود که این امر معضلاتی را برای منطقه شهری اصفهان به وجود آورده است.

زرگرپور با مهم دانستن پروژه آزادراهی شرق و غرب اصفهان به عنوان کنارگذر بر هرچه زودتر به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: با احداث این دو کنارگذر در استان اصفهان قطعا شاهد کاهش تصادفات منجر به فوت، کاهش آلاینده‌های هوایی و صوتی وکاهش ترافیک شهری اصفهان خواهیم بود.

استاندار اصفهان با ابراز خرسندی از میزان پیشرفت این پروژه اظهار کرد: خوشبختانه آزادراه شرق اصفهان روی ریل اجراست و با سرعت وقوت در حال انجام است که امیدواریم شاهد تکمیل و به‌بهره ‌برداری رسیدن این آزاد راه مهم وحیاتی در آینده نزدیک باشیم.

حجت‌الله غلامی، مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان نیز درابتدای این بازدید با ارائه مشخصات این آزادراه عنوان کرد: قطعه یک آزاد راه شرق اصفهان از آزاد راه اصفهان – نطنز تا آزاد راه اصفهان – اردستان  به طول ۳۰ کیلومتر و قطعه دو در ادامه تا جاده اصفهان- نایین به طول ۳۳ کیلومتر در حال انجام است که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. همچنین قطعه سه این آزاد راه تا سه‌راهی مبارکه به طول ۳۰ کیلومتر درحال انتخاب سرمایه‌گذار است و تمام کارهای قانونی انجام شده و با عقد قرارداد با سرمایه گذار آغازخواهد شد.

وی در ادامه از آماده افتتاح شدن قطعه یک این پروژه تا پایان شهریورماه خبر داد وگفت: با توجه به فعال بودن پروژه و سرعت کار،  پیش‌بینی می‌شود که قطعه یک این پروژه تا پایان شهریور ماه و قطعه دو نیز تا پایان سال افتتاح شود.

مدیرکل راه وشهرسازی استان درخصوص آزاد راه غرب اصفهان با اعلام آماده افتتاح بودن ۱۵ کیلومتر از مسیر عنوان کرد: این آزاد راه به طول ۱۱۰ کیلومتر است که۸۰ کیلومتر آن درحال حاضر زیر بار ترافیک رفته، ۱۵ کیلومتر آن تا پایان اردیبهشت ماه آماده افتتاح می‌شود و ۱۵ کیلومتر باقیمانده برای اتصال به جاده اصفهان – شیراز در حال انجام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.