| کد خبر: 127789 |

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول خبر داد:

آغاز تعریض و بهسازی جاده بن جعفر و راه روستایی انجیرک در دزفول

تین‌نیوز| رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از ایمن‌سازی و بهسازی جاده محمدبن جعفر و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی انجیرک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، منصور نظریان سیاهپوش گفت: با نشست‌هایی که برای حل مشکل جاده بن جعفر دزفول برگزار شد، بهسازی و ایمن‌سازی این جاده در راستای کاهش تصادفات و رفع مشکلات ترافیکی آغاز شد.

وی افزود: یک محور از این جاده بعد از تالار مهستان به طول یک هزار و ۲۰۰ است که عرض آن از ۹.۵ متر به ۱۷.۵ متر افزایش می‌یابد و عملیات شانه‌سازی، زیرسازی و آسفالت آن نیز انجام خواهد شد و تابلوی جهت‌نما نیز در جاده نصب خواهد شد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول اضافه کرد: در مرحله دیگر نیز ۲ هزار متر دیگر جاده بهسازی می‌شود و جاده ۹.۵ متری به ۱۱.۵ متر تعریض می‌شود که امیدواریم این عملیات تا ۲ ماه آینده تکمیل شود.

 

نظریان بیان کرد: مجری این طرح سازمان عمران شهرداری و کارفرما اداره راه و شهرسازی است و اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این عملیات حدود ۲۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول ادامه داد: اعتبار انجام این پروژه ۲۰ میلیارد ریال است که کارفرمای پروژه اداره راه و شهرسازی استان خوزستان و پیمانکار مجری طرح سازمان عمران شهرداری دزفول است.

نظریان گفت: پس از اتمام آسفالت جاده آوج، آسفالت جاده روستای انجیرک نیز اواسط همین هفته آغاز می‌شود و روکش آسفالت و ترمیم زیرسازی این جاده نیز انجام خواهد شد.

 

وی ادامه داد: حدود ۱۷ هزار مترمربع جاده روستای انجیرک در این عملیات لکه‌گیری، آسفالت و ترمیم خواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.