| کد خبر: 127554 |

افتتاح کنارگذر اسدآباد در استان همدان تا پایان امسال

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از افتتاح و بهره برداری پروژه کنارگذر این شهرستان تا پایان امسال خبر داد.

فرهاد فرزانه با اعلام افتتاح و بهره برداری پروژه کنارگذر این شهرستان اظهار کرد: از سال ۸۹ تاکنون اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، فرزانه میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری این پروژه را ۲۵ میلیارد تومان برشمرد و عنوان کرد: پروژه کنارگذر به طول ۱۵ کیلومتر در دو فاز است که تاکنون فاز اول این پروژه به طول ۱۰/۵ کیلومتر ۹۸ درصد و فاز دوم به طول ۴/۵ کیلومتر ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

فرزانه یکی از مهم ترین مشکلات این پروژه را مشکل معارضین اعلام کرد و یادآور شد: در صورت حل مشکل معارضین دولتی پیش بینی می شود با اعتبار مورد نیاز تا پایان آذرماه امسال این طرح مهم شهرستان به بهره برداری برسد.

وی در رابطه با پروژه کتابخانه استاندارد شهر اسدآباد نیز به عنوان نخستین کتابخانه استاندارد استان همدان اظهار کرد: کتابخانه استاندارد اسدآباد با دو هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع بر اساس استانداردهای بین المللی کتابخانه ای احداث خواهد شد که در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی بوده و فعلاً در مرحله فونداسیون باقیمانده است.

فرزانه با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه در سال ۹۴، میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه تاکنون را افزون بر ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: برای ادامه عملیات اجرایی و تکمیل پروژه به اعتباری افزون بر ۴ میلیارد تومان نیاز است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.