| کد خبر: 126817 |

مرگ در جاده بخش مرکزی کلیجان‌رستاق ساری خط و نشان می‌کشد

تین‌نیوز| عرض جاده در منطقه علوی‌کلا بخش مرکزی کلیجان‌رستاق که محل تردد اهالی هفت روستا است به حدی باریک است که امکان عبور دو پراید از کنار هم وجود ندارد و به نظر می‌رسد که با عبور هر ماشین از کنار همدیگر مرگ برای افراد عبور کننده از این مسیر خط و نشان می‌کشد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، واژه محروم و محرومیت که مطرح می‌شود، برخی نگاه‌ها به سمت مناطق دور دست و نقاط بافاصله چندین ساعته از مرکز استان یا شهر تداعی می‌شود ولی در این گزارش به محرومیتی درست در منطقه مرکزی استان مازندران اشاره می‌کنیم.

کارنامه عملکردی مسؤولان استانی پر شده از اقدامات انجام شده ولی بررسی انجام شده به صورت سطحی نشان می‌دهد کارهای به زمین مانده‌ی زیادی وجود دارد که این کارنامه فقط در حد ارائه گزارش است و نارضایتی از وضعیت موجود ادامه دارد.

بعد از چند کیلومتر فاصله از شهرستان ساری به بخش مرکزی کلیجان‌رستاق ساری در مسیر روستاهای علوی کلا می‌رسیم، محرومیت مورد توجه در این گزارش مربوط به راه روستایی روستاهای گرم‌رود، آهودشت، شبکلا، سقندیکلا، کل قوچال، دزدک و سه راهی گرمستان است.

اهالی هفت روستا این منطقه با مشکلات جدی راه دسترسی مواجه هستند، جاده باریک این منطقه بارها و بارها باعث بروز تصادفات خطرناک برای اهالی منطقه شده است.

با توجه به نزدیک بودن به شهر ساری و تردد افراد منطقه در روستا برای پیگیر امور خویش و وجود تفریح‌گاهی متعدد و تردد گردشگران انتظار است که متولیان امر نسبت به بهسازی و بازسازی این مسیر اقدام اثرگذاری داشته باشند.

وجود پیچ‌های خطرناک، دست‌اندازهای نامناسب، پرت‌گاه‌های بدون حفاظ، سراشیب‌ و سرازیری‌ها بسیار تند و خطرناک در این محور به راحتی محسوس است.

به اذعان بسیاری از متولیان امر این محور روستایی تلقی می‌شود ولی بار ترافیکی قابل ملاحظه‌ای دارد، راه در حال استفاده این مسیر حتی شبیه جاده بین مزارع در برخی نقاط استان هم نیست.

به نظر می‌رسد تنها اقدام متولیان امر در سال‌های گذشته شن‌ریزی و کشیدن آسفالت سرد در این مسیر بدون بهسازی و بازسازی بوده، باریک بودن عرض جاده مبین خطرناک بودن این محور پرتردد در مرکز استان است که انتظار است نسبت به رفع مشکلات موجود مردم اقدام اساسی انجام شود.

  عرض جاده در منطقه علوی‌کلا بخش مرکزی کلیجان‌رستاق که محل تردد اهالی هفت روستا است به حدی باریک است که امکان عبور دو پراید از کنار هم وجود ندارد و به نظر می‌رسد که با عبور هر ماشین از کنار همدیگر مرگ برای افراد عبور کننده از این مسیر خط و نشان می‌کشد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.