| کد خبر: 12645 |

طی ۲ ماه اخیر در کردستان بالغ بر ۷۰ کیلومتر روکش آسفالت اجرا شده است

تین نیوز | مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی كردستان گفت: بالغ بر 70 كیلومتر روكش آسفالت در راه‌های شریانی استان با اعتباری افزون بر 140 میلیارد جرا شده است.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی كردستان، محمدراشد مدرس گرجی اظهار كرد: در دو سال اخیر علی‌رغم كمبود اعتبارات در حوزه نگهداری با تلاش بیشتر و مدیریت جهادی توانسته‌ایم گام‌های اساسی در راستای بهبود ایمنی و تسهیل شرایط تردد برداریم.

مدرس گرجی ادامه داد: در سال گذشته با همت و تلاش این اداره كل و مساعدت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور حدود 90 كیلومتر از محورهای استان بهسازی و روكش آسفالت در آن انجام شد كه امسال نیز این نهضت یعنی بازسازی رویه راه‌های استان ادامه یافته به طوری كه در دو ماه اخیر، در بیش از 70 كیلومتر از راه‌های شریانی در محورهای مختلف بهسازی و ترمیم رویه راه‌ها با اجرای عملیات روكش اجرا شده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به انجام بهسازی داخل شهرهای صاحب، ایرانخواه در قالب عملیات روكش گفت: روكش داخل شهر زرینه نیز در دست اجراست كه تمامی این موارد در راستای كمك و همكاری شهرداری‌های شهرهای مذكور است.

وی در ادامه اظهار كرد: در نظر داریم حجم بهسازی و روكش آسفالت را با اجرای 100 كیلومتر دیگر به بیش از 170 كیلومتر برسانیم.

مدیر راهداری راه و شهرسازی كردستان در ادامه تصریح كرد : برای این حجم عملیات تاكنون افزون بر 140 میلیارد ریال هزینه شده، گفت: تمامی این كارها برای ارتقای ایمنی، بهبود شرایط ترافیكی و ایجاد رضایت‌مندی مسافرین و رانندگان محترم است.

مدرس گرجی افزود: باتوجه به هزینه‌بر بودن آسفالت و روكش راه‌ها می‌طلبد مسوولین محترم در سطح استان نگاه ویژه به این امر مهم داشته باشند تا بتوانیم در راه های روستایی و فرعی استان نیز اقدام مشابه انجام دهیم. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.