| کد خبر: 124132 |

طرح محور ایمن، سفر ایمن در نوروز امسال اجرا می شود

تین‌نیوز| مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از اجرای طرح محور ایمن، سفر ایمن در نوروز امسال خبر داد و گفت: ۲۰ مجتمع خدماتی و رفاهی آماده ارائه خدمات به مسافران خواهند بود.
 
ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان تعداد شرکت های مسافربری فعال در استان زنجان را 35 شرکت عنوان کرد و گفت: 182 دستگاه ناوگان اتوبوس رانی می باشد که 78 دستگاه وی آی پی است.
 
وی با اشاره به تعداد 335 دستگاه مینی بوس و 617 دستگاه سواری در ناوگان حمل و نقل جاده ای استان زنجان افزود: برای اولین بار طرح محور ایمن سفر ایمن در استان زنجان در نوروز امسال اجرا می شود.
 
این مقام مسوول گفت: در این طرح یکی از محورها به عنوان نمونه انتخاب و به رفع نواقصات آن پرداخته می شود.
 
دست نشان از عدم افزایش کرایه ناوگان عمومی مسافر در ستاد نووزی در سال جاری خبر داد و یادآور شد: هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور، هماهنگی اعزام زائران عتبات عالیات، حضور مستمر همکاران در ادارات و ترمینال ها و هماهنگی بهسازی فضای ترمینال مسافربری در نوروز امسال دنبال می شود.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: هماهنگی با ارگان های نظامی و انتظامی، بازدید مشترک  گشت های کنترل نامحسوس و اجرای سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان عمومی اتوبوس ها به عنوان اقدامات شاخص حوزه مسافر است.
 
وی به اقدامات شاخص حوزه ایمنی هم اشاره کرد و گفت: نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت ها، اعلام آماده باش به مراکز امداد خودرویی، راه اندازی سامانه مدیریت جامع امداد خودرو، راه اندازی اکیپ نامحسوس امداد خودرویی در نوروز امسال در دستور کار است.
 
این مقام مسوول افزود: 20 مجتمع خدماتی و رفاهی آماده ارائه خدمات به مسافران خواهند بود.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.