| کد خبر: 12308 |

قرارگاه خاتم الانبیاء: توان اجرای ۴ ساله طرح آزادراه تهران - شمال را داریم

تین نیوز | فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) آمادگی این قرارگاه را برای اجرای طرح آزاد راه تهران-شمال در صورت تامین اعتبار اعلام کرد.
 
در همایش بزرگ سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور، عبادالله عبداللهی با اشاره به ساخت قطعه قم تا گرمسار بزرگراه حرم تا حرم گفت: با بهره برداری از این قطعه ، جدا از کاهش زمان و تلفات جاده ای، در سال 200 میلیارد تومان صرفه جویی سوخت خواهیم داشت.
 
وی افزود: در مورد آزاد راه تهران - شمال هم ما با همه توان آمادگی داشتیم تا طرح را عملیاتی کنیم از این رو ساختار مناسبی به همراه زمان بندی لازم پیش بینی شد به گونه ای که 4 سال زمان برای آن در نظر گرفتیم.
 
سردار عبداللهی تصریح کرد: در تونل هم مشکلی برای اجرا نداشتیم، تحلیل قیمت، تقسیم بندی کار و اصلاح کریدور انجام و کارهای زمین شناسی آغاز ولی طرح متوقف شد.
 
وی گفت: ما همچنان آمادگی کامل داریم در صورتی که تدبیر دولت باشد، با تامین اعتبار با تمام قدرت کار را انجام دهیم.
 
عبداللهی همچنین درسخنانی به کارهای انجام شده و در دست اجرای قرارگاه خاتم الانبیا (ص)‌ اشاره کرد و افزود: بیش از 130 هزار نیروی انسانی و 500 پیمانکار در مجموعه قرارگاه مشغول به کار هستند که 30 درصد از آنها مدرک مهندسی ، کارشناسی ارشد و دکتری دارند که نشان می دهد، قرارگاه خاتم محل تربیت و آموزش نیروهای متخصص و به کار گیری آنهاست.
 
وی تعداد طرح های در دست انجام را حدود 225 طرح بزرگ اعلام و تصریح کرد: 4 پالایشگاه نفت و گاز، 5 مجتمع پتروشیمی، یک کارخانه گاز مایع ، 2200 کیلومتر خطوط نفت و گاز و 3700 کیلومتر آزاده راه اصلی و فرعی به همراه 27 سد و نیروگاه از جمله طرح های در دست اجرای قرارگاه هستند.
 
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) افزود: احداث 3 کارخانه فولاد با 2 و نیم میلیون تن ظرفیت در سال از طرح های دیگر قرارگاه است البته شاخص این طرح ها در بحث پالایشگاه بود که با مهندسی 100 درصد ایرانی تجهیز و تامین کالا، ساخت و راه اندازی داخلی است.
 
وی گفت: در مدیریت جهادی اگر ما توکل به خداوند و توسل به ائمه و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری داشته باشیم، حتما موفق می شویم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین کریمی 0 0

    سلام باز هم دم احمدی نژاد گرم که فاز ۴ رو بعد۲۰ سال ساخت فاز یکم پیشرفت عالی داره دولت روحانی همه پروژه هارو متوقف کرده الان یه کار نکرده چرا؟

  • کرمانشاهی 0 0

    سه سال پیش در اخبار گفتند قرارگاه قرارداد بسته که راه آهن را تا قصرشیرین و مرز دو ساله بسازه. پس کو آن وعده؟ از هر کسی می پرسیم فقط می گویند دارد کارهای زیرین را انجام می دهد و نمی فهمیم که چه وقتی تمام می شود؟

  • کارشناس راه آهن 0 0

    تا بحال قرارگاه چندین پروژه ساخت را ه‌ آهن را به عهده گرفته است بروید ببینید آنها را چه کرده؟ در بعضی از پروژه ها هنوز نصف تعهدش را هم کار نکرده است.

  • فاضل 0 0

    آقای آخوندی وزیر راه از اول کارش قول داد که دیگر هیچ پروژه ای را بدون مناقصه به پیمانکار واگذار نکند.

  • بابک 0 0

    اگر پول پروژه باشه خیلی شرکتهای دیگه هم بلدند پروژه بسازند ولی بی پولی همه پیمانکارها را فلج کرده.

  • عین الله 0 0

    از فرمانده محترم قرارگاه می خواهیم که راه آهن یزد - اقلید را که در سفر مقام رهبری تصویب شد بنا به خواسته مقام رهبری زودتر تمام کنند.

  • مهندس 0 0

    دقت کنید اینکه قرارگاه ۵۰۰ پیمانکار دارد پس همه جامعه مهندسی را زیر سلطه درآورده و دیگر کاری برای بقیه پیمانکارها نمانده

  • ناشناس 0 0

    این جاده قم - گرمسار را پارسال بستند گفتند دو ماهه باز می شه چرا اینقدر طولش می دید زودتر تمومش کنید دیگه. واللا مردم منتظرند. بعد به این کار تاخیری افتخار هم می کنید؟

  • کارشناس ارشد راه و ترابری 0 0

    تا آنجا که من می دانم آزادراه اصلی و فرعی نداره

  • دقیق 0 0

    همین راه قم - گرمسار که در دشت باز و کار ساده هست بیش از سه ساله دارند کار می کنند و هنوز تموم نشده بعد آزادراه تهران شمال را در چهار سال می سازند؟؟

  • عین الله 0 0

    قرارگاه سه ساله که داره همین قم - گرمسار رو می سازه این راه که تو دشته و هموار قرار بود یک ساله ساخته بشه و بعد از سه سال هنوز تموم نشده پس چه جوری وعده میدهن که آزادراه تهران شمال رو چهار ساله می سازن؟

  • رفیق شفیق 0 0

    قرارگاه خاتم چندین پروژه بزرگ ساخت راه و راه آهن را منعقد کرده است که در بعضی مدت انجام کار تمام شده ولی پروژه ها پیش نرفته اند فقط همین قم - گرمسار را می گویند در حال تمام شدن است خوب بود فرمانده محترم قرارگاه گزارش کاملی می داد که پروژه هایی که قرارگاه دارد چه وضعی دارند و چرا معمولا از برنامه به شدت عقب افتاده اند؟

  • محمدعلی 0 0

    از دولت روحانی آبی گرم نمیشه. باز احمدی نژاد یک قطعشو راه انداخت. از مرزن آباد تا خود چالوس همیشه یک ساعت و ربع زمان میبرد آخرین بار من از جاده جدیده ۱۵ دقیقه ای رسیدم با سرعت ۱۲۰ ک / س خدا خیرش بده حداقل یک ساعت در وقت و حداقل ۵لیتر تو بنزین مردم صرفه جویی میشه. انجام یک پروژه به غیر از پول همت می خواهد. که مسولین جدید ندارند وگرنه جذب پول از طریق فروش اوراق یا سهام یا شریک یا سرمایه گذار خیلی راحتتره

  • کارشناس راه آهن کرمانشاه 0 0

    مطمئنم این طرح یعنی راه آهن کرمانشاه - خسروی یک طرح مفید و استراتژیک است. این طرح مورد تاکید مقام رهبری در سفر به کرمانشاه قرار گرفت در دولت هم مصوبات در این خصوص وجود داشته است اجرای کار هم بدون مناقصه به قرارکاه خاتم النبیا(ص) واگذار شد و طبق قرارداد اجرای ضربتی کار خواسته شد چرا هیچ مسئولی توضیح نمی دهد که چرا نیکزاد وزیر سابق وعده اجرای یک ساله کار را داد و عملی نشد و چرا قرارداد با قرارگاه عملا اجرا نشده است؟ چرا هیچ مسئولی مردم عزیز منطقه را توجیه نمی کند که مشکل کجاست؟ تدابیر دولت جدید برای این طرح چیست؟ تدابیر دولت جدید برای این طرح چیست

  • 0 0

    لطفا بحثهدر رفتن هزینه را به میان نیاورید این همه پول که کمک میشه به افریقا یا سوریه عراق و گروه حماس یه مقدار از این پول هزینش واسی آزاد راه جای دوری نمیر مردم ایران استفاده میکنن بعدشم هفت عوارضی آزاد راه هزینه خودش در مقاله مطمئن باشید یا باید به فکر هزینه باشیم یا به فکر ترافیک کشنده تعطیلات هدر رفتن سوخت و بحثخطرات جانی مردم. هفتاد سال پیش این کشور در آمدی نداشت ولی جاده کندوان ساخته شد که الان من شما داریم از این جاده استفاده می کنیم پس به فکر خودمون که نیستم لاقل به فکر آیندگانمون باشیم همین طور که آدمای هفتاد سال پیش به فکر امروز ما بودن. دولت اگر توانا ساخت ندار از شرکت های معتبر خارجی دعوت کن فاینانس پروژه در اختیار قرار بده ده سال عوارضی رو شرکت سازنده بگیر بعدشم تحویل دولت بده. شدنی غیر ممکن نیست

  • رضا 0 0

    درمورد قرارگاه خاتم من چند تا از کارهاى این قرار گاه راکه از نزدیک دیدم یکى تونل امامزاده هاشم که الان برگشت ان درست شده بى دقت وبى مسئولیت ابندى نشده زشت مثل سقف حمومهاى قدیم وصد درصد احتمال ازبین رفتن دارد پروژه دیگر کانال انتقال اب چالوس به شرق مازندران که پیمانکاران توان اجرایی ندارند حتى در قسمتهایی از دیواره های کانال بتن ترک خورده وریزش داشته وخوردگى دارد