| کد خبر: 116939 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام خبر داد:

اجرای آخرین قطعه عملیات چهارخطه ایلام - مهران در آینده نزدیک

تین نیوز| بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: مناقصه آخرین قطعه چهارخطه ایلام- مهران در حال اجرا است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در این خصوص گفت: به یاری خداوند متعال و الطاف اهل‌بیت (ع)، در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل آخرین قدم برای عملیات اجرایی چهار خطه ایلام- مهران (محور اصلی اربعین) برداشته خواهد شد.

میرجعفریان افزود: در حال حاضر مناقصه چهارخطه ایلام تا تقاطع ماربره (حدفاصل روستای مهدی‌آباد تا تقاطع ماربره محور ایلام – مهران) در حال برگزاری است و شرکت‌های راه‌ساز می‌توانند تا تاریخ ۹۵/۱۱/۶ برای دریافت اسناد مناقصه به اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام مراجعه نمایند.

وی بیان کرد: این قطعه از مسیر پرحجم‌ترین قسمت عملیاتی محور ایلام به مهران است که با آغاز عملیات اجرایی این قطعه عملاً تمام مسیر در حال چهارخطه شدن قرار خواهد گرفت.

میر جعفریان در مورد سایر قطعات محور گفت: امسال ۱۲ کیلومتر ورودی شهر مهران از تقاطع سد شهید آل اسحاق تا مهران و ۴ کیلومتر خروجی شهر ایلام از میدان قرآن تا روستای مهدی‌آباد چهارخطه شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و عملیات اجرایی ۴۵ کیلومتر صالح‌آباد تا تقاطع سد شهید آل اسحاق و ۱۹ کیلومتر سه‌راهی ماربره تا صالح‌آباد اجرایی شده و با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال اجراست و به این ترتیب کل مسیر ایلام تا مهران در حال چهارخطه شدن است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در مورد سایر پروژه‌های در دست اقدام گفت: هم‌اکنون مناقصه راه‌سازی راه‌های روستایی تجریان- بان خشک، پل خربزان و راه‌سازی واریانت سرتنگ- لومار در حال برگزاری است و پیمانکاران می‌توانند برای دریافت اسناد مناقصه به اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام مراجعه نمایند

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.