| کد خبر: 114804 |

برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری سواحل مکران درچابهار

تین‌نیوز| رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و توسعه سواحل مکران در روزهای 4 و 5 بهمن سالجاری در منطقه آزاد چابهار خبر داد.

 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار، ایرج تاج الدین با تشریح جزئیات برنامه های این همایش افزود: پیرو تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران و اهتمام جدی دولت در توسعه این سواحل و تشکیل ستاد توسعه سواحل مکران به ریاست معاون اول رئیس جمهور، وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی نسبت به تعریف پروژه های توسعه این سواحل اقدام کرده اند.

وی هدف از برگزاری این همایش را معرفی فرصت های سرمایه گذاری تعریف شده توسط وزارت خانه ها و دستگاه های اجرایی در منطقه به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و عقد قراردادها و تفاهم نامه های همکاری در راستای تسریع در امور اجرایی پروژه های منطقه مکران عنوان کرد.

رئیس دبیرخانه ستاد توسعه سواحل مکران به حضور وزرا، مسئولان و مقامات عالیرتبه کشوری در این همایش اشاره کرد و افزود: 9 پنل تخصصی با موضوع معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه های مالی و اقتصادی، نفت و گاز، شیلات و کشاورزی، صنایع و معادن، گردشگری، حمل و نقل، بنادر و شهر سازی، پتروشیمی و آب و برق در منطقه آزاد چابهار با حضور گسترده سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می شود.

تاج الدین با اشاره به توجه ویژه ی برنامه ششم توسعه به سواحل مکران و استقبال گسترده ی شرکت های داخلی و خارجی از سرمایه گذاری دراین منطقه، برگزاری این همایش را به عنوان یکی از اقدامات عملی در راستای توسعه سواحل مکران توصیف کرد.

وی گفت: در وب گاه ستاد توسعه سواحل مکران به آدرس www.mokrandevelopment.ir تمامی اطلاعات تکمیلی و فرصت های سرمایه گذاری در سواحل به 2 زبان فارسی و انگلیسی ارائه شده است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.