| کد خبر: 113844 |

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

تین‌نیوز| وزارت راه و شهرسازی جزییات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی روزهای چهارشنبه یکم دی‌ماه تا شنبه چهارم دی‌ماه را اعلام کرد.

براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت شش صبح روز شنبه در محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد از ساعت ۱۸ تا ۲۳ از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وسائل نقلیه سال ۱۳۹۱ در این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت. براین اساس تردد تریلر، کامیون و کامیونت در جاده چالوس ممنوع است. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه تا جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وزارت راه و شهرسازی هشت جاده را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محور شمشک به دیزین (حدفاصل پارکینگ بالا تا پارکینگ پایین)، دهلران به اندیشمک، رامیان به شاهرود، پونل به خلخال (حدفاصل زندانه تا الماس)، سروآباد به پاوه، گنج‌نامه به تویسرکان، سی‌سخت به پادنا و گرمه به میامی مسدود خواهند بود.

در فهرست جاده‌های استان تهران که به دلیل کارگاه جاده‌ای محدودیت تردد دارند در طول این هفته محور چیتگر به شهریار قرار گرفته و سایر جاده‌ها برای تردد مشکلی ندارند.

وزارت راه و شهرسازی همچنین وضعیت تردد در جاده‌های کشور در طول ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج – تهران با ثبت بیش از ۱۲۲ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن تهران به کرج، کرج به قزوین و قزوین به کرج قرار گرفتند.

راه‌های ارتباطی پایتخت با ساوه - پاکدشت و شهریار نیز در رتبه‌های بعدی جاده‌های پرترافیک کشور قرار دارند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.