| کد خبر: 113830 |

◄ آرامش در جاده‌ها؛ حاصل تلاش و کوشش راهداران

تین‌نیوز| مشاور مدیر کل و سرپرست روابط‌عمومی اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران در مراسم «كودك و ایمنی» آسایش و آرامش در جاده‌ها را حاصل تلاش و كوشش راهداران و رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای برشمرد. 

به گزارش تین‌نیوز، هوشنگ نصیری پرکوهی ضمن اعلام این مطلب افزود: این مراسم با هدف آشنایی نسل نوپا و آینده ساز با مسایل ایمنی در جاده‌ها از جمله استفاده از پل عابر پیاده، دقت به تابلوها و علائم و آشنایی نوجوانان با حرفه راهداری به اجرا در آمد. 

وی از دانش آموزان به عنوان سرمایه كشور یاد كرد و گفت : این افراد در آینده مسولیت‌های مختلف كشور را بر عهده می‌گیرند تا خدمات مطلوبی به مردم ارائه كنند. 

نصیری پرکوهی دانش‌آموزان را افرادی دارای هوش و توان فكری بالا دانست و افزود: این افراد می توانند نقش موثر و مفیدی در حفظ و نگهداری راه و ایجاد راهی امن داشته باشند و ما را در این مسیر كمك و یاری دهند. 

وی راه را یكی از سرمایه‌های ملی كشور دانست و گفت : با مشاركت جدی مردم ، حفظ و نگهداری راه‌ها به صورت مناسب‌تری صورت می‌گیرد و از صرف هزینه‌های اضافی برای این موضوع نیز جلوگیری می‌شود. 

نصیری پرکوهی در خصوص حرفه راهداری اظهار داشت: راهداری عشق به خدمت به همنوع بوده و راهدار انسان صبور و بی ادعایی است كه در سرما و گرمای طاقت فرسا در سطح جاده‌ها در حال خدمت و كار و تلاش است و باید این كوشش ها و از جان گذشتن‌ها برای همگان آشكار شود چرا كه با شناخت وظایف یك راهدار بستر مناسب در جهت ایمنی و آسایش كاربران جاده‌ای مهیا می‌شود. 

مشاور مدیر کل و سرپرست روابط عمومی اداره كل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مازندران در ادامه به مقوله آموزش مسائل ایمنی وترافیکی به این نسل اشاره و اظهار داشت : باید فرهنگ سازی و آشنایی با قانون و مقررات از سنین کودکی آموزش داده شود تا بتوان در آینده انسان‌هایی مطلع به مسایل فرهنگی و اجتماعی تحویل جامعه داد.

گفتنی است مراسم «كودك و ایمنی» در قالب اجرای نمایش‌های آموزنده و سرودهای آموزشی، برگزاری مسابقه و اهداء هدایا در دبستان‌های شهرستان ساری به اجرا در آمد. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.