| کد خبر: 113761 |

در آیین بزرگداشت روز راهدار در شب یلدا مطرح شد

کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاد‌ه‌ای استان تهران در ۷ماه اول امسال

تین‌نیوز| مجیدرضا نصرالله نژاد، مدیرکل راهداری و ‌حمل‌ونقل‌جاده‌ای استان تهران از کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاد‌ه‌ای استان در ۷ماه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه در سال پیش خبر داد و گفت: با کاهش ۲۰ نفری طی این مدت تعداد تلفات از ۲۱۲ نفر به به ۱۹۲ نفر کاهش یافته است.

آیین بزرگداشت روز راهدار در شب یلدا با حضور داود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن نیا معاون راهداری، اسماعیل غلامی معاون حمل‌ونقل، مجیدرضا نصرالله نژاد مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران، مدیران ستادی و جمعی از راهداران به نمایندگی از تمام فعالان این عرصه در کشور در اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران برگزار و از راهداران نمونه تقدیر شد.

در ابتدای مراسم مجیدرضا نصرالله نژاد با اشاره به آخرین وضعیت بخش راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در سطح استان تهران اظهار داشت: از ۲۸۵۰ کیلومتر راه در سطح استان تهران، ۹۹۰ کیلومتر شامل آزادراه، بزرگراه و راه اصلی  و ۱۸۶۰ کیلومتر راه‌های روستایی می‌شود.

وی افزود: همچنین شهر تهران دارای ۴ پایانه مسافربری و ۴ پایانه در شهر‌های اسلام‌شهر، بهارستان و ورامین به همراه ۹۰ شرکت مسافربری است که طی ۷‌ماهه اول سال جاری ۱۵ میلیون مسافر توسط این شرکت‌ها جابجا شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به سرویس‌های موجود در شبکه ‌راه‌های استان بیان داشت: ۳۴ مجتمع خدماتی رفاهی فعال به همراه ۷۵ دوربین ثبت تخلفات، ۱۶ دوربین نظارت تصویری و ۹۰ دستگاه تردد شمار به‌منظور پایش سراسر جاده‌های استان نصب هستند.

نصرالله نژاد بابیان اینکه ۳۹ راهدارخانه در سطح استان در حال خدمت‌رسانی به مردم و اقدامات راهداری هستند» گفت: ۳۰۰ راهدار با بهره‌مندی از ۱۸۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین در این زمینه فعالیت می‌کنند که سرانجام این تلاش‌ها و خدمت‌ها منجر به کاهش ۱۰ درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی از ۲۱۲ به ۱۹۲ نفر در سطح جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم ادغام دو بخش راهداری و حمل‌ونقل به‌عنوان دو حوزه استراتژیک منشأ خدمات بهتر و بیشتر نسبت به گذشته شود.

در پایان این مراسم ۳۱ راهدار نمونه از تمام استان‌های کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.