| کد خبر: 10899 |

احداثجاده کوهبنان - زرند بستر جذب سرمایه‌گذاران است

تین نیوز | فرماندار کوهبنان گفت: برای ایجاد بستر مناسب حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان تلاش می‌کنیم، احداث جاده ارتباطی کوهبنان به شهرستان زرند و مرکز استان هر چه زودتر محقق شود.
سیدمجتبی هاشمی صبح امروز در کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: در سالی که از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده است باید تمام تلاش خود را در راستای تحقق این شعار و رسیدن به مرز خودکفایی به کار ببریم.
 
وی بیان داشت: مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند، لذا باید تمام تلاش خود را به کار ببندیم تا در رسیدن به ثبات در بحث اشتغال و اقتصاد مقاومتی گام‌ها را استوارتر برداریم تا اینکه مردم بتوانند امکانات حداقلی خود را به دست خود تولید کنند.
 
فرماندار کوهبنان تاکید کرد: باید تلاش شود با تهیه طرح جامع کار، زمینه را برای جذب و حضور سرمایه‌گذاران به شهرستان فراهم و با در نظر گرفتن بازار فروش، تولیدات در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مصرف‌کنندگان برسد که در این راستا هماهنگی بین بخشی واحدهای تولیدی و نظارتی باید مد نظر باشد.
 
وی از کارشناسان و مشاوران در امور کشاورزی، دامداری و... خواست، طرح‌های توجه‌پذیر و قابل اجرا در شهرستان را بررسی و ضمن مراجعه سرمایه‌گذار طرح مشخص را در اختیار کارگروه اشتغال قرار دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد اجرای پروژه‌ها باشیم.
 
هاشمی تصریح کرد: به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرستان تمام تلاش خود را معطوف کنیم تا احداث جاده ارتباطی کوهبنان به شهرستان زرند و مرکز استان هر چه زودتر محقق شود، زیرا این امر می‌تواند، عامل مهمی برای پیشرفت و ایجاد اشتغال جدید در شهرستان باشد.
 
حسین جعفری بخشدار مرکزی کوهبنان گفت: باید کارگروهی در شهرستان تشکیل شود تا وام‌های پرداختی طی چند سال گذشته را مورد بررسی قرار دهد که آیا وام‌های تخصیص داده شده و دریافتی توسط متقاضیان در جهت خود به کار گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر باید تمام تلاش خود را در راستای گسترش مشاغل خانگی به کار ببریم تا اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری محقق شود و خانواده‌ها در شهرستان نقش تولیدکننده مایحتاج اولیه خود را داشته باشند و کمتر نیاز به واردات کالا داشته باشیم.
 
بخشدار بخش طغرالجرد نیز عنوان کرد: باید نظارت جدی بر پرداخت وام‌های اشتغالزایی صورت گیرد که این وام‌ها صرف خرید زمین، خانه و ماشین نشوند که در این صورت نه‌تنها شغلی ایجاد نشده، بلکه زمینه افزایش تورم و بدهی افراد را رقم می‌زنیم.
 
عباس فتاحی گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا از آب موجود در روستاها و چاه‌های کشاورزی حداکثر استفاده صورت گیرد که هم با ساخت استخرهای ویژه در راستای پرورش ماهی و هم در زمینه تولید محصولات کشاورزی استفاده و زمینه درآمد بیشتر برای کشاورزان مهیا شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.