| کد خبر: 105335 |

پل روگذر بلوار کردستان شهر سقز افتتاح شد

تین‌نیوز| پل تقاطع غیر همسطح بلوار کردستان سقز با اعتبار 60 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسید.

 
شهردار سقز پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پل روگذر بلوار کردستان شهر سقز اظهار کرد: برای تشخیص نقاط ترافیکی شهری سقز پس از مطالعات و بررسی‌های کارشناسی، شرکت شمسینه راه تبریز اجرای این طرح را پیشنهاد داد.
ضیاءالدین نعمانی اجرای این طرح را موثر در روان‌سازی ترافیک در بلوار کردستان برشمرد و افزود: با افتتاح این پل شاهد کاهش سوانح رانندگی در مسیر یاد شده خواهیم بود.
وی اضافه کرد: این طرح از محل سهم شهرداری از مغازه‌های مجتمع تجاری آزادی به ارزش افزون بر 60 میلیارد ریال اجرا شده است.

نعمانی با بیان اینکه، این طرح توسط شرکت پاسارگاد ساخته شده است، اظهار داشت: این سومین طرح است که با مشارکت و سرمایه‌گذاری این شرکت انجام شده و در دست انجام است.
شهردار سقز، ساخت مجتمع فرهنگی هنری، مجتمع تجاری، ساختمان پزشکان و پل که‌وه سوار را از دیگر طرح‌هایی برشمرد که با مشارکت بخش خصوصی در دست اجرا است.

وی عنوان کرد: از دیگر طرح‌های در دست اقدام توسط شهرداری سقز، پارک جنگلی تپه مالان، ساماندهی ورودی بوکان و دو بانده کردن آن و ساخت ترمینال شهر و شهرک صنوف آلاینده است.
شهردار سقز با بیان اینکه، ایجاد درآمد پایدار از رویکردهای اصلی شهرداری سقز است، خواستار تسهیل در سرمایه‌گذاری از سوی مدیران استان شد.

در این آیین، امام جمعه سقز هم از تلاش شرکت خصوصی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز و مسئولان استانی و شهرستانی تقدیر کرد.
ماموستا عبدالرحمان حسین‌زاده، از مسوولان خواست در راستای خدمات هرچه بیشتر به مردم تلاش کنند و در زمینه ایجاد اشتعال نیز همکاری کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم از مسئولان استانی خواست تا در هدایت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در سقز تلاش کنند.
محسن بیگلری در ادامه با اشاره به گستردگی کار شهرداری، از مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز برای به سرانجام رساندن طرح‌های شهری تقدیر کرد.
وی افتتاح این پروژه را یکی از کارهای زیربنایی برای شهر سقز از سوی شهرداری دانست که در آینده برای کاهش بار ترافیکی بسیار موثر خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان هم از مجموعه تلاش‌های مسوولان بخش خصوصی و دولتی برای عمران و آبادانی سقز تقدیر کرد.
حسین فیروزی حمایت از بخش خصوصی را موجب تولید ثروت، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری برای اجرای طرح‌های دیگر در سطح استان کردستان دانست.

فرماندار سقز نیز خدمت به مردم را اولویت اصلی مسوولان دانست و گفت: مشارکت بخش خصوصی
در روند توسعه سقز مثال‌زدنی است و این شهر به مدلی از توسعه از سوی دولت تبدیل شده است.
علی‌اکبر ورمقانی، مردم سقز را مردمی همدل و همراه و بی نظیر توصیف و تصریح کرد: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

باقی رحمانپور رئیس شورای اسلامی سقز هم اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم در حاشیه شهر به جد در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد.
در آیین بهره‌برداری از این طرح، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان و مدیرکل دفتر امور شهری استانداری نیز حضور داشتند.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.