| کد خبر: 105313 |

۴۰ میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه‌های روستایی خمین اختصاص یافت

تین‌نیوز| فرماندار خمین گفت: اعتبار جاده‌های روستایی این شهرستان بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال بوده و اکثر جاده‌های روستایی از این اعتبار بهره‌مند شده‌اند.


سیدمهدی ساداتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: این شهرستان زادگاه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) آماده پذیرایی از ریاست جمهوری و هیئت همراه وی هستند چرا که مردم خمین نشان داده‌اند در هر دوره‌ای نسبت به نظام و مسئولان قدردان هستند.
وی افزود: در خمین هیچ‌گونه حمایت‌ و سلیقه‌ای وجود ندارد و تمام مسئولان، مردم، ادارات پیرو مقام معظم رهبری و شخص تایید شده از سوی ایشان بوده و هدف مسئولان چه در کشور و چه در استان باید برطرف کردن مشکلات مردم باشد.

فرماندار خمین با اشاره به جایگاه معنوی خمین گفت: شهر خمین شهر هزار شهید با وجود 2500 جانباز و رهبر فرزانه‌ای همچون امام خمینی(ره) باید در راس قرار بگیرد و مشکلات مردم حل شود و توجه ویژه‌ای به این منطقه شود تا بتوانیم نرخ بیکاری 15.5 درصدی را در این شهرستان کاهش دهیم.
ساداتی خاطرنشان کرد: در سفر هیئت دولت به استان باید خمین هم مانند دیگر شهرهای کشور دیده شود و مطالبات خمین مدنظر قرار گرفته و حمایت شود و مطالبات و مصوباتی که در دوره قبل وجود داشته پیگیری و برطرف شود تفکر دولت هم اجرایی شدن این مصوبات است.

وی ادامه داد: تکمیل بیمارستان 130 تخته خمین با توجه به اینکه سیل عظیمی از شهرهای مجاور به خمین سفر می‌کنند و همچنین پروژه پتروشیمی که تا به امروز همه شرایط مدیریتی آن فراهم شده و هیچ‌ گونه مانع زیست محیطی برسر راه آن وجود ندارد باید مطرح شود.

فرماندار خمین بیان کرد: خط 24 گاز خمین باید اجرا شود چرا که به تنهایی قادر به تامین واحدهای سرمایه‌گذاری نیستیم و این کار با حضور رئیس جمهوری اجرایی می‌شود و زمینه سرمایه‌گذاری در خمین باید تسهیل شود.

ساداتی با اشاره به ساخت راه‌ها و پروژهای جاده‌ای این شهرستان گفت: شهرستان خمین در استان حرف نخست را در زمینه پیگیری راه‌های بین شهری دارد و جاده خمین -اراک و جاده خمین به قورچه باشی که در کوتاه‌ترین زمان به مرحله اجرا درآمده که این امر نتیجه پیگیری و توجه ویژه استاندار به این شهرستان است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.