| کد خبر: 102930 |

نظارت گشت های نامحسوس حمل و نقل بر ناوگان مسافربری در زنجان تشدید شد

تین‌نیوز| معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: نظارت گشت های محسوس و نامحسوس این اداره کل بر ناوگان مسافربری در زنجان با همکاری پلیس راه برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران تابستانی تشدید شد.

 

محمدرضا آقاخانی افزود: هدف مجموعه حمل و نقل جاده ای ضمن بهبود خدمات در بخش حمل و نقل عمومی مسافر پیش بینی تدابیر لازم برای فراهم کردن سفری ایمن است و به همین منظور تیم های نظارتی در استان زنجان فعال هستند و بر عملکرد شرکت ها و رانندگان نظارت دارند.

وی تاکید کرد: کسانی که قصد سفر با وسایط نقلیه عمومی را دارند قبل از سفر نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند و در این خصوص برای داشتن سفری راحت، برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: علاقه مندان به سفر می توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی فروش در سطح شهرستان های این استان یا از طریق اینترنتی بلیت خود را تهیه کنند.

آقاخانی با تاکید بر اینکه بلیت سندی بین مسافر و شرکت های حمل و نقل محسوب می شود، اظهارکرد: مسافران بین راهی نیز از راننده تقاضای صدور بلیت بین راهی کنند.

وی ارائه خدمات مناسب به مسافران را از اولویت های ضروری بخش حمل و نقل مسافر بیان کرد و یادآورشد: رفتار توام با احترام و ادب با مسافران ضرورتی اساسی است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: توقف در زمان و مکان مناسب جهت ادای فریضه نماز، رعایت بهداشت اتوبوس، پذیرایی و آب بسته بندی و دیگر موارد از مهمترین شاخص های خدمات است.

آقاخانی خاطرنشان کرد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با شماره پیام گیر 24 ساعت 33462369 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی ورسیدگی اطلاع دهند.

وی ادامه داد: علاوه بر این سامانه و شماره بیان شده، مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظرسنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به نمایندگی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مستقر در ترمینال مرکزی زنجان و ابهر مراجعه کنند.

معاون اداره کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان زنجان از شرکت های حمل و نقل مسافر خواست، قبل از سفر بازدیدهای فنی از وسایط نقلیه را انجام و توصیه لازم را به رانندگان در خصوص رعایت مقررات ایمنی و سطح ارئه خدمات به مسافران را انجام دهند.

در استان زنجان 37 شرکت حمل و نقل مسافر با در اختیار داشتن 172دستگاه اتوبوس با عمر متوسط 10 سال، 329 دستگاه مینی بوس با عمر بیش از 28 سال 610دستگاه سواری کرایه با عمر متوسط بیش از 9 سال در جابجایی مسافران بین شهری فعالیت دارند.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.