| کد خبر: 97870 |

آموزش راهبران جدید از میان کارمندان متقاضی در مترو تهران

تین‌نیوز| دوره های آموزشی راهبری قطار برای كارمندان متقاضی شركت بهره برداری مترو تهران كه حائز شرایط هستند، پس از انجام معاینات پزشكی و تائید صلاحیت شغلی برگزار می شود.


به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات وامور بین الملل شركت بهره برداری مترو تهران و حومه، دكتر مهدی یحیی پور سرپرست معاونت منابع انسانی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه با اعلام خبر فوق افزود: در آینده نزدیك شاهد افتتاح بخش هایی از خطوط 6 و 7 مترو خواهیم بود ضمن آنكه ایستگاه های باقیمانده در خط سه مترو تهران هم راه اندازی می شوند كه این موارد ایجاب می كرد نیروی راهبر جدید تامین شود.

وی با بیان اینكه شركت بهره برداری مترو تهران برای تامین راهبران سعی كرد تا استفاده بهینه از ظرفیت داخلی خود داشته باشد گفت: از كاركنان شركت بهره برداری مترو تهران خواسته شد تا در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم، برای این شغل داوطلب شوند كه این مورد با استقبال كاركنان حائز شرایط روبرو شد.
 

یحیی پور در ادامه به حساسیت شغل راهبری قطارهای مترو اشاره و تصریح كرد: شغل راهبری دارای حساسیت های خاصی است و به منظور انتخاب نیروهای اصلح مراحلی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در مرحله اول صلاحیت و شرایط كسانی كه داوطلب راهبری شده اند در معاونت منابع انسانی بررسی می شود و در صورت تائید برای معاینات پزشكی (شنوایی و بینایی سنجی، سلامت قلب ، ریه و... ) و انجام تست های روانشناسی به مدیریت طب كار معرفی می گردند.
 
سرپرست معاونت منابع انسانی شركت بهره برداری مترو تهران با بیان اینكه مرحله معاینات پزشكی اكنون آغاز شده است ادامه داد: كاركنان منتخب پس از موفقیت در مراحل فوق 2 ماه آموزش تئوری و 3 ماه آموزش عملی را طی خواهند كرد كه در این دوره ها، توسط شبیه ساز قطار (simulator) به طور كامل با نحوه كنترل قطارهای مترو به ویژه در شرایط خاص آشنا می شوند. در پایان هر یك از این دوره ها آزمون برگزار می شود كه پس از قبولی و طی دوره كارورزی، گواهینامه راهبری قطارهای مترو برای این افراد صادر و به معاونت عملیات و نقلیه ریلی معرفی می شوند.

وی در پایان خاطر نشان كرد: كاركنان جوان شركت بهره برداری مترو تهران با دقت برای احراز پست راهبری آموزش داده می شوند تا اطمینان حاصل شود كه می توانند امنیت و ایمنی كه همواره اصل اول در مترو تهران است را تامین كنند.
 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.