| کد خبر: 28550 |

عدم اجرای طرح زوج و فرد در اطراف نمایشگاه مطبوعات

تین نیوز | قائم مقام نمایشگاه گفت: با توجه به عدم اجرای طرح زوج و فرد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با توجه به شماره پلاک های خودروی خود (زوج یا فرد) همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 عصر در این خیابان ها تردد نمایند.
قائم مقام بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: طرح زوج و فرد در ایام برگزاری بیستمین نمایشگاه مطبوعات خبرگزاری ها در اطراف مصلی اجرا نخواهد شد.
 
 مهران عباسی انارکی  افزود: به منظور رفاه حال بازدید کنندگان از بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها طبق هماهنگی های به عمل آمده با راهنمایی و رانندگی جمهوری اسلامی مقرر شد طرح زوج و فرد در ایام برگزاری این رویداد بزرگ رسانه ای (از 17 تا 23 آبان ماه) در اطراف این نمایشگاه اجرا نشود.
 
به گفته وی خیابان های قنبرزاده، شهید بهشتی و پارکینگ شماره 15 از جمله مکان هایی است که طرح زوج و فرد در این ایام اجرا نخواهد شد.
 
قائم مقام نمایشگاه گفت: با توجه به عدم اجرای طرح زوج و فرد بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می توانند با توجه به شماره پلاک های خودروی خود (زوج یا فرد) همه روزه از ساعت 9 صبح تا 20 عصر در این خیابان ها تردد نمایند.
 
لازم به ذکر است طرح زوج و فرد همه روزه از ساعت 6:30 تا 19 عصر در برخی از خیابان های تهران اجرا می شود.
 
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها عصر شنبه 17 آبان 93 با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی معاون مطبوعاتی وزیر و جمعی از مدیران عامل خبرگزاری ها و مدیران مسول نشریات و جمعی از اصحاب رسانه در مصلی بزرگ امام خمینی گشایش یافت.
 
بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 17 تا 23 آباه 93 همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 20 هر شب پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان از این نمایشگاه خواهد بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.