| کد خبر: 167471 |

◄ میزان خسارت طوفان در جنوب تهران چقدر بود؟

شهردار شب شهرداری منطقه ۲۰ از شکستگی ۲۰۰ درخت، ریزش یک مورد دیوار و خسارت به ۸ دستگاه خودرو در اثر طوفان تهران در این منطقه خبر داد.

تین نیوز

شهردار شب شهرداری منطقه ۲۰ از شکستگی  ۲۰۰ درخت، ریزش یک مورد دیوار و خسارت به ۸ دستگاه خودرو در اثر طوفان تهران در این منطقه خبر داد.

ه گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، رئیس روابط عمومی و شهردار شب این منطقه در شب طوفانی بابیان این مطلب گفت: وقوع طوفان شدید تهران که طبق گزارش هواشناسی سرعت وزش باد ۱۶ متربرثانیه و ۵۸ کیلومتر بر ساعت بوده است تا این لحظه، موجب آسیب به ۲۰۰ درخت در سطح معابر نواحی هفت‌گانه منطقه ۲۰ شده است.

مرتضی حسنی ادامه داد: این طوفان موجب سقوط کامل ۳۵ درخت و شکستگی شاخه‌های ۱۶۵ مورد از درختان معابر شهری منطقه ۲۰ شد که نیروهای متخصص مجهز به ابزار و تجهیزات لازم، نسبت به تنه بر و همچنین بریدن شاخه‌های آسیب‌دیده اقدام کردند تا ضمن بازگشایی معابر، به شهروندان آسیبی وارد نشود.

وی افزود: سقوط ۸ درخت بر روی خودروهای پارک شده در معابر و ریزش دیوار یک پارکینگ در خیابان پروین اعتصامی از دیگر خسارت‌های واردشده در منطقه ۲۰ است.

حسنی به آماده‌باش مدیریت شهری منطقه ۲۰ براساس پیش‌بینی‌های هواشناسی اشاره کرد و گفت: نیروهای خدمات شهری، فضای سبز، سامانه ۱۳۷ و نواحی هفت‌گانه در اولین لحظات وقوع حوادث در محل حاضر شدند و نسبت به برش شاخه‌های شکسته و جمع‌آوری خسارت‌های وارده اعم از جمع‌آوری شاخه‌ها  با استفاده از تجهیزات فنی اقدام کردند.

وی ادامه داد: در حوادث اتفاق افتاده آسیبی به شهروندان وارد نشده است و همچنان عوامل امدادی و کمک‌رسانی شهرداری منطقه ۲۰ در آماده‌باش هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

شهردار شب منطقه ۲۰ در پایان افزود: با برش شاخه‌ها و بازگشایی معابر، با استفاده از ماشین‌آلات، جمع‌آوری سرشاخه‌ها و تنه درختان برش خورده آغازشد و هم‌زمان پایش و بررسی وضعیت درختانی که در  بوستان‌ها و دیگر نقاط غیر معبری قرار دارند در حال انجام است.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.