| کد خبر: 167313 |

◄ نصب تابلوهای جدید هدایت مسیر در ورودی غربی پایتخت

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 از اجرای عملیات نصب تابلوهای جدید هدایت مسیر به‌منظور بهبود منظر شهری و نوسازی المان‌های شهری؛ در محل تقاطع غیره مسطح بزرگراه فتح-کفش ملی خبر داد.

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 از اجرای عملیات نصب تابلوهای جدید هدایت مسیر به‌منظور بهبود منظر شهری و نوسازی المان‌های شهری؛ در محل تقاطع غیر مسطح بزرگراه فتح-کفش ملی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه21، محمدرضا سالمی سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک این منطقه با اشاره به شروع بهره‌برداری از تقاطع غیر مسطح بزرگراه فتح-کفش ملی در اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری گفت: به‌منظور اطلاع‌رسانی و هدایت مسیر خودروها در محدوده شرقی این تقاطع، نسبت به نصب تابلوهای هدایت مسیر دسترسی تندرو به کندرو در این محدوده اقدامات لازم انجام‌گرفته است.

وی در ادامه افزود: این نقطه، محل تلاقی بزرگراه‌های فتح و حکیم بوده و خودروهای عبوری خصوصاً کامیون‌ها از مسیر کندرو خارج‌شده و جهت دسترسی به کرج وارد بزرگراه شهید لشگری می‌شوند، که با نصب تابلوهای موردنظر و ایجاد دسترسی‌های صورت گرفته، این امکان جهت تسهیل در عبور و مرور خودروها میسر شده است.

سالمی در خاتمه یادآور شد: ایجاد معابر جدید نیازمند به نصب تابلوهای جدید است؛ بنابراین در راستای افزایش رضایت شهروندان و زیباسازی فضای عمومی شهر؛ آماده‌سازی، جانمایی و نصب تابلوهای هدایت مسیر، معرفی مکان و نام خیابان از سوی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه21 در دستور کار قرارگرفته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.