| کد خبر: 161118 |

◄ تمهیدات شهرداری تهران و سازمان تاکسیرانی برای روزهای برفی و بارانی

مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی 100 درصدی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش باران و برف در تمامی مناطق سطح شهر تهران خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی 100 درصدی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران برای بارش باران و برف در تمامی مناطق سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، اصغر عطایی گفت: از ماه‌های گذشته کانال‌ها و مسیل‌های سطح شهر تهران که جریان آب در آن‌ها وجود دارد پاک‌سازی‌شده‌اند. در حال حاضر 500 کیلومتر مسیل و کانال در شهر تهران وجود دارد که همگی پاک‌سازی و آماده جریان یافتن آب هستند.

عطایی ادامه داد: کلیه عوامل ستادی و اجرایی در سطح مناطق 22 گانه و نواحی 123 گانه شهر تهران در آمادگی 100 درصدی و با بهره‌گیری از تجهیزات لازم، آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند و روزانه 16 هزار نفر نیروی انسانی خدمات شهری که در امر نظافت و رفت‌وروب مشغول به کار هستند در هنگام آب‌گرفتگی احتمالی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی تأکید کرد: اگر شاهد کاهش دما و بارش برف در سطح شهر تهران باشیم، تمهیدات لازم توسط معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در نظر گرفته‌شده است، به شکلی که 1200 دستگاه خودروی برف‌روبی و 2000 نفر عوامل کارگری آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرکل امور خدمات شهری معاونت خدمات شهری شهرداری تهران با تأکید بر آمادگی و تجهیز 162 سایت برف‌روبی در سطح شهر تهران گفت: 3500 مخزن زردرنگ حاوی شن و نمک در سطح شهر تجهیز و آماده استفاده شهروندان است به‌این‌ترتیب تمامی عوامل شهر تهران در آمادگی کامل به سر می‌برند تا علاوه بر بهره‌مندی از مواهب بارش‌ها، از ایجاد مشکل برای شهروندان جلوگیری کنیم.

 تمهیدات جدید سازمان تاکسیرانی برای روزهای برفی و بارانی

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نیز از آغاز به کار ستاد ویژه خدمات‌رسانی در شرایط خاص توسط این سازمان خبر داد و گفت: با استفاده از اپلیکیشنی که به‌تازگی راه‌اندازی شده، نحوه و نوع فعالیت و  محل استقرار ناوگان تاکسیرانی را از طریق مرکز کنترل و نظارت هوشمند سازمان کنترل و از طریق فراخوان، تاکسی‌ها را از نقاط کم تقاضا به نقاط پر تقاضا اعزام می‌کنیم.

وی گفت: همان‌گونه که با تاکسیران‌ها در صورت عدم حضور در روزهای برفی و بارانی برخورد انضباطی صورت می‌گیرد، در نظر داریم از تاکسیرانان زحمتکشی هم که در شرایط آب و هوایی خاص خدمت‌رسانی می‌کنند و از طریق شهروندان شناسایی و معرفی می‌شوند، تقدیر به عمل‌آوریم.

قنادان از شهروندان خواست تا در صورت نبود تاکسی در ساعات اوج ترافیک با تلفن ۴۸۰۴۸ این سازمان تماس حاصل کنند.

1177156

هشدار نسبت به ترافیک سنگین تهران به علت بارش باران در روز سه‌شنبه

سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی در خصوص بارش شدید باران در تهران گفت: در همین راستا تأکید می‌شود که شهروندان از انجام ترددهای غیرضروری خودداری نموده و بهتر است از ناوگان حمل‌ونقل عمومی همچون مترو و اتوبوس برای تردد در شهر استفاده کنند.

ترافیک-نوروزی-گیلان-7

مهماندار بابیان اینکه مأموران پلیس راهور در آماده‌باش کامل هستند، درباره اینکه ترافیک چه زمانی سنگین خواهد شد، به ایسنا گفت: ترافیک عصرگاهی با توجه به پیش‌بینی بارش باران از حوالی ساعت 14 آغازشده و تا ساعات پایانی شب در اکثر معابر تهران به‌ویژه معابر مرکزی و شمالی ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.