| کد خبر: 153824 |

جزئیات دیدار مدیریت شهری تهران با رئیس جمهور

یک عضو شورای شهر تهران جزئیات دیدار اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران با رئیس جمهور را تشریح کرد.

تین نیوز

یک عضو شورای شهر تهران جزئیات دیدار اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران با رئیس جمهور را تشریح کرد.

حسن خلیل آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات دیدار پیش از ظهر امروز مدیران شهری تهران با رئیس جمهور گفت: در این دیدار که در فضایی صمیمانه برگزار شد، روسای کمیسیونها، رئیس شورا و شهردار در خصوص مشکلات و چالش های اصلی پایتخت سخن گفتند و رئیس جمهور نیز قول همکاری داد.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار رئیس جمهور راهکارهایی برای حل مشکلات کلان شهرها اعلام کرد و مدیریت شهری را به اتحاد و همدلی بیشتر توصیه شد.

به گفته خلیل آبادی آلودگی هوا، مشکلات زیست محیطی، ترافیک، معماری و شهرسازی، بافت فرسوده، تحقق درآمدهای پایدار و مدیریت یکپارچه شهری از موضوعاتی بوده که در این دیدار مطرح شده است.

این عضو شورای شهر تهران اضافه کرد: در خصوص درآمدهای پایدار و مدیریت یکپارچه لوایحی در دولت در حال بررسی است که پس از نهایی شدن می تواند مشکلات و چالش های این دو حوزه را برطرف کند.

خلیل آبادی اظهار داشت: در این جلسه قرار بر این شد، وظایفی که دولت در حوزه توسعه مترو و تأمین ناوگان اتوبوسرانی دارد عمل کند و سهم خود در بخش مترو را پرداخت کند البته بخشی از این سهم پرداخت شده است.

شهردار تهران نیز در این جلسه راجع به حکمرانی محلی و ملی صحبت کرد و اعلام کرد: بخشی از وظایف دولت ها باید به حاکمیت محلی واگذار شود.

همچنین رئیس جمهور در خصوص کسب درآمدهای پایدار در شهر تهران پیشنهاد کرد: گردشگری رونق پیدا کند و با ایجاد شهرک های تفریحی، هم فضای پرنشاط برای شهروندان فراهم شود و هم کسب درآمد شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.