| کد خبر: 150099 |

اعمال طرح زوج و فرد در پل بعثت تهران تاکسی داران ورامین را با مشکل مواجه کرده است

فرماندار شهرستان ورامین گفت : اعمال طرح زوج و فرد در پل بعثت تهران ، مشکلات عدیده ای برای تاکسی داران ورامین ایجاد کرده و آنان را در تأمین معیشت با سختی های زیادی همراه کرده است.

تین نیوز

فرماندار شهرستان ورامین گفت : اعمال طرح زوج و فرد در پل بعثت تهران ، مشکلات عدیده ای برای تاکسی داران ورامین ایجاد کرده و آنان را در تأمین معیشت با سختی های زیادی همراه کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین ، محمدرضا یوسفی در دیدار با محسن پور سید آقایی ، معاون حمل و نقل شهرداری تهران گفت : اجرای طرح زوج و فرد از محدوده پل بعثت باعث شده تا بسیاری از رانندگان تاکسی خط ورامین – شوش با جریمه های چند میلیونی مواجه شوند ، جریمه هایی که پرداخت آن از توان رانندگان خارج است.

وی بیان کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی در این بخش از تهران بزرگ باعث شده تا عملا رانندگان این خط ، تنها 15 روز در هر ماه بتوانند کار کنند و مسافران از ورامین به میدان شوش تهران برسانند که این امر مشکلات زیادی را برای آنان به همراه آورده است.

وی تصریح کرد: طی سال های اخیر ، جلسات متعددی با مسئولان وقت شهرداری تهران برای رفع این مشکل برگزار شد که تا کنون هیچ یک از این جلسات به نتیجه مطلوب نرسیده و همچنان رانندگانی که در این مسیر در تردد هستند یا با جریمه های فراوان مواجه می شوند و یا قید کارکردن در زمان طرح ترافیک را می زنند.

فرماندار ورامین اظهار کرد: رسیدگی به معیشت همه افراد جامعه وظیفه مسئولان است و باید با همراهی و همکاری تمامی دستگاه ها ، این مشکل برطرف و تعداد زیادی از رانندگان تاکسی که از اقشار پرتلاش جامعه هستند برطرف شود.

بیش از یک هزار 800 دستگا تاکسی درون شهری و برون شهری کار حمل و نقل مسافر را از شهرستان ورامین به نقاط مختلف بر عهده دارند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.