| کد خبر: 141306 |

فرماندار قرچک:

جابجایی مردم قرچک با ون های لوکس تاکسیرانی

فرماندار قرچک بااشاره به تفاهم سازمان تاکسیرانی و شرکت پارس خودرو برای خرید 100 ون لوکس گفت: از این پس ، مردم این شهرستان درکنار تاکسی های معمولی با ون های 13 نفره جدید جابجا می شوند .

تین نیوز

فرماندار قرچک بااشاره به تفاهم سازمان تاکسیرانی و شرکت پارس خودرو برای خرید 100 ون لوکس گفت: از این پس ، مردم این شهرستان درکنار تاکسی های معمولی با ون های 13 نفره جدید جابجا می شوند .

مسعود مرسلپور در حاشیه بازدید ازتعدادی از ون های لوکس شرکت پارس خودرو گفت: با توجه به حجم انبوه مسافر در ساعات آغازین روز در قرچک بر ای عزیمت به تهران ، فرسودگی تاکسی های ون و ضرورت توسعه این ناوگان تردد مسافران با ون های جدید از ماه های آینده اجرامی شود.

وی افزود: ون هایی که هم اکنون در حال جابجایی مسافران هستند فاقد کیفیت مناسب و عامل نارضایتی مسافران هستند ، از این رو با هماهنگی و تفاهم بین سازمان تاکسیرانی قرچک و شرکت پارس خودرو تعداد 100 دستگاه ون 13 نفره وارد ناوگان خواهد شد.رییس شورای سازمان تاکسیرانی قرچک گفت: این خودرو علاوه بر بهره مندی از موتور و گیربکس پیشرفته ، دارای استاندارد آلایندگی یورو 5، سیستم ترمز EBD - ABS ، سیستم تهویه مطبوع و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور ویژه تاکسی، با گارانتی 5 ساله یا پیمایش 150000 کیلومتری است.

مرسلپور در خصوص قیمت این خودرو تصریح کرد: 60 درصد مبلغ خودرو به عنوان تسهیلات با بازپرداخت 48 ماهه و نرخ تسهیلات 18 درصد از جمله شرایط ویژه خرید برای رفاه حال تاکسی داران است.فرماندار و رئیس شورای ترافیک شهرستان قرچک در پایان خاطر نشان کرد: نتیجه ی ورود ون تاکسی به ناوگان تاکسیرانی کاهش بار ترافیکی به همراه صرفه جویی مصرف سوخت کشور و تامین درآمد مناسب برای رانندگان محترم تاکسی است.قرچک با 300 هزار نفر جمعیت در 25کیلومتری جنوب شرق تهران است.
 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.