| کد خبر: 141062 |

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران خبر داد

ترافیک نیمه‌سنگین به سمت شهرهای شمالی کشور/ گره ترافیکی در محورها مشاهده نمی‌شود

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین به سمت شهرهای شمالی کشور خبر داد و گفت: گره ترافیکی در محورها مشاهده نمی‌شود.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین به سمت شهرهای شمالی کشور خبر داد و گفت: گره ترافیکی در محورها مشاهده نمی‌شود.

سیاوش محبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری فارس استان تهران در خصوص وضع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) اظهار داشت: ترافیک در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) به سمت شهرهای شمالی نیمه‌سنگین و تردد انواع خودروها به‌صورت پرتراکم در جریان است.

وی گفت: در حال حاضر، گره ترافیکی در محورها مشاهده نمی‌شود؛ اما به مرور بر حجم خودروها افزوده و تا پایان شب این ترافیک سنگین خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: محدودیت و ممنوعیت در محورهای هراز، فیروزکوه و امام رضا (ع) به غیر از تردد خودروهای سنگین مانند تریلر در محور هراز در دو محور دیگر وجود ندارد.

محبی اضافه کرد: برای تسهیل عبور و مرور خودروها برای بازگشت از سفر، از ساعت 14 روز شنبه تا 24 شب، محور هراز از آب‌اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه درخواهد آمد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اظهار کرد: مسافرانی که قصد بازگشت از سفر را دارند، با مدیریت زمان سفر بازگشت خود را به ساعات اوج ترافیک موکول نکنند تا با ترافیک سنگین مواجه نشوند.

محبی ادامه داد: مسافران با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب سفری ایمن و راحت را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان فراهم کنند.

وی توضیح داد: نیروهای پلیس راهور با آمادگی 100 درصدی و به‌صورت شبانه‌روزی با استفاده از تمام تجهیزات در طول محورها حضور دارند تا در صورت بروز حادثه یا گره ترافیکی نسبت به بازگشایی محور و روان و عادی‌سازی جریان ترافیک اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.