| کد خبر: 135589 |

خیابان شریعتی دوطرفه می شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ گفت: کارهای مطالعاتی در مورد دوطرفه شدن خیابان شریعتی حدفاصل خیابان طالقانی تا بهارشیراز انجام شده است که پس از تصویب در کمیته معابر، این طرح اجرا خواهد شد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ گفت: کارهای مطالعاتی در مورد دوطرفه شدن خیابان شریعتی حدفاصل خیابان طالقانی تا بهارشیراز انجام شده است که پس از تصویب در کمیته معابر، این طرح اجرا خواهد شد.

 

امیرحسین حیدرنیا افزود: طرح دوطرفه کردن خیابان شریعتی حدفاصل خیابان طالقانی تا بهارشیراز با هدف افزایش رفاه حال شهروندان، کاهش بارترافیکی و دسترسی آسانتر اجرا خواهد شد.

 

وی از اجرای طرح شناسایی و ایمن‌سازی ۹ نقطه پرحادثه معابر عمومی این منطقه تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: نقاط پر حادثه منطقه با هدف ارتقای ایمنی تردد وکاهش حوادث رانندگی شناسایی شده و ایمن‌سازی آنها در دستور کار قرار گرفته است و تاکنون ۸۰ درصد این نقاط ایمن‌سازی و اصلاح هندسی شده است.

 

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به آماده‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس تندرو خط یک خیابان انقلاب – دماوند با هدف ترغیب نابینایان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی تصریح کرد: مناسب‌سازی‌ معابر، حمل‌ونقل عمومی و در مجموع بهبود شرایط زندگی برای نابینایان و معلولان از حقوق شهروندی این گروه از شهروندان است که باید مدنظر قرار گیرد.

 

حیدرنیا در پایان گفت: دو ایستگاه از هفت ایستگاه اتوبوس تندور خط یک خیابان انقلاب دماوند - که در منطقه ۷ واقع شده است- به صفحه نمایشی راهنما با خط بریل و مسیر ویژه نابینایان مجهز شده تا آنان بتوانند مسیر خود در ایستگاه را بیابند. آماده‌سازی مابقی ایستگاه‌ها هم در اولویت کاری منطقه قرار گرفته است.

 

منبع: سايت خبری شهرداری تهران

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.