| کد خبر: 135359 |

مطالعه طرح احداث ادامه بزرگراه شهید محلاتی

مدیرگروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از مطالعه طرحی به منظور احداث ادامه بزرگراه شهید محلاتی و اتصال آن به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری خبر داد.

تین نیوز

مدیرگروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از مطالعه طرحی به منظور احداث ادامه بزرگراه شهید محلاتی و اتصال آن به طرح احداث بزرگراه شهید شوشتری خبر داد.

 

مهدی رمضانی با بیان آنکه بزرگراه شهید محلاتی یکی از شریان‌های اصلی جنوب شرق پایتخت و همچنین یکی از مبادی ورودی و خروجی این پهنه از شهر تهران به شمار می‌آید، تکمیل شبکه معابر بزرگراهی شرق و جنوب شرق پایتخت و تحقق صد در صدی شبکه معابر بزرگراهی در طرح جامع شهر تهران را در گرو احداث بزرگراه شهید شوشتری و اتصال ادامه بزرگراه شهید محلاتی به این معبر کمربندی دانست و یادآور شد اجرای طرح‌های فوق علاوه بر کاهش بار ترافیک بزرگراه شهید محلاتی به عنوان یکی از معابر مرتبط با بازار بزرگ تهران، گره ترافیکی بزرگراه بسیج را برطرف خواهد کرد.

 

به گفته مدیر گروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، طرح ادامه بزرگراه شهید محلاتی شامل معبری ۳ کیلومتری حدفاصل تقاطع بزرگراه بسیج تا تقاطع بزرگراه شهید شوشتری بوده و علاوه بر تقاطع‌های غیرهمسطح با بزرگراه‌های بسیج و شهید شوشتری، از یک تقاطع غیرهمسطح با محور هجرت نیز برخوردار است.

 

کاهش ترافیک در بزرگراه و میدان بسیج یکی از اهداف اصلی طرح‌های عمرانی پهنه شرقی پایتخت است. در واقع در نتیجه عملکرد همزمان بزرگراه‌های شهید نجفی رستگار (دولت‌آباد) و شهید شوشتری، ترافیک ترانزیتی استان‌های شرق و شمال شرق کشور به راحتی به سمت استان‌های جنوبی هدایت شده و این محدوده از پایتخت صاحب یک محور کمربندی کارآمد خواهد شد. بزرگراه بسیج براساس اطلاعات مرکز کنترل ترافیک، یکی از پرترددترین معابر شهر تهران محسوب می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.