| کد خبر: 103226 |

اعضای شورای شهر تهران در جشن بزرگ ولایت: برپایی جشن کارکنان با استفاده از ظرفیت داخلی شرکت بهره برداری مترو تحسین برانگیز است

تین‌نیوز| تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران ضمن حضور در جشن بزرگ ولایت شركت بهره برداری مترو تهران كه در چند شب ویژه كاركنان و خانواده آنها برگزار شد، این اقدام را تحسین برانگیز و موجب تحكیم بنیاد خانواده و ارتقا بهره وری در سازمان دانستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه ، محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه حضور در جشن ولایت شركت بهره برداری مترو با بیان اینكه این برنامه ها شادی و نشاط خانواده های پرسنل را تا حد زیادی افزایش می دهد گفت: پرسنل شركت های خدماتی مانند مترو، كار طاقت فرسایی را در جهت خدمت رسانی به مردم انجام می دهند و فشار كاری آنان بر خانواده نیز وارد می شود.

وی ادامه داد: به همین دلیل توجه به مسائل تفریحی و پر كردن اوقات فراغت این قشر، می تواند موجب بالا بردن انگیزه كاری كاركنان شده و نیروی مضاعفی برای خدمت رسانی به مردم فراهم آورد.

حقانی با اشاره به اینكه تمام ارگان ها و سازمان ها باید بودجه ای جدا برای تامین امكانات تفریحی كاركنان خود در نظر بگیرند گفت: امكانات تفریحی خانواده ها باید در حد امكانات بهداشتی و سلامت آنان باشد و برگزاری دورهمی های خانوادگی كه جنبه تفریحی و آموزشی داشته باشد زمینه ساز تحكیم بنیان خانواده خواهد بود.

 مدیرعامل مترو تهران نمونه یك مدیر جهادی است
ابوالفضل قناعتی عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جشن بزرگ ولایت شركت بهره برداری مترو با بیان اینكه از پرسنل و خانواده های آنان كه در سختی كار شریك هم هستند باید تقدیر و تشكر كرد و گفت: از مدیرعامل مترو تهران نیز تشكر می كنم كه شرایطی را فراهم كردند تا در ایام اعیاد قربان تا غدیر خم جشن مفصلی در محل شركت برای كاركنان برگزار شود.

وی افزود: تلاش شبانه روزی كاركنان شركت در شهر زیرزمینی پایتخت قابل تحسین است و از این تلاش باید در زمان های مختلف و با فراخور موقعیتهای مختلف تقدیر و تشكر كرد.

** تدبیر مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو جای تقدیر دارد
مهندس سرخو عضو و رئیس  کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با حضور در جشن بزرگ ولایت در شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: من با توجه به مسئولیتم در شورا خود را عضوی از خانواده مترو می دانم و خوشحالم که امروز در جمع کارکنان و خانواده آنها هستم.

وی با تاکید بر اهمیت تکریم کارکنان افزود: تدبیری که مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران برای برپایی جشن با استفاده از امکانات خود شرکت اندیشیده جای تقدیر دارد. این جشن می توانست با هزینه های بسیار در سالن های بیرون برپا شود اما خوشبختانه با کمترین هزینه و حداکثر بهره برداری از امکانات موجود توانسته فضای شاد و مفرحی را برای خانواده کارکنان اینجاد کند.

رئیس کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سختی کار در مترو تصریح کرد: کار در زیر زمین بسیار دشوار است و من از شما کارکنان تشکر می کنم که این سختی را قبول می کنید تا خودمان و فرزندانمان از هوای بهتر و خدمات حمل و نقل ایمن و سریع برخوردار باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه به مترو در تدوین برنامه پنج ساله توجه ویژه ای شده است افزود: سرعت، حمل و نقل پاک و انبوه ویژگی هایی است که باعث می شود تا مترو برای کلان شهری مثل تهران از اهمیتی دوچندان برخودار شود. به همین خاطر در این برنامه پیش بینی شده تا در سال 97 طول خطوط مترو تهران به سیصد کیلومتر برسد.

به گفته سرخو تهران به 740 کیلومتر مترو نیاز دارد که 540 کیلومتر آن درون شهری و 200 کیلومتر برون شهری است.

آوردن لبخند بر لب كاركنان از وظایف یك مدیر خوب است
همچنین عباس جدیدی عضو شورای اسلامی شهر تهران هم با حضور در جشن بزرگ ولایت با اشاره به اینكه اقدامی كه در جهت برگزاری جشن خانوادگی در شركت بهره برداری مترو انجام می شود یك كار بسیار بزرگ است اظهار داشت: نشاط و شادی كارمندان موجب اخلاق خوش آنان است و راندمان كاری آنان را بالا می برد بنابراین فراهم آوردن فضای شاد و پرنشاط برای كاركنان شركت بهره برداری به ارتقای كیفیت خدمات رسانی به مردم منجر می شود.

این عضو شورای شهر تصریح كرد: نشاط و اتحاد خانواده ها در این برنامه ها به اوج خود می رسد و جشن ولایت در مترو نماد یكپارچگی و اتحاد كاركنان آن است.

وی افزود: این شركت با استفاده از توان و ظرفیت‌های داخلی اقدام به برپایی جشن بزرگ ولایت برای کارکنان خود به همراه خانواده آنها کرده است که این مورد جای تقدیر دارد.

گفتنی است، جشن بزرگ ولایت ویژه کارمندان و خانواده آنها از عید قربان تا عید غدیر هر شب در سالن ولایت شرکت بهره برداری مترو تهران شد؛ برنامه‌های شاد و متنوع و برپایی غرفه‌های فرهنگی، تفریحی و آموزشی برای فرزندان کارکنان در محوطه بیرونی سالن (حیاط شرکت) از جمله برنامه‌های این جشن بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.