| کد خبر: 142364 |

دولت از تفکیک وزارتخانه‌ها منصرف نشد

در حالی برخی مقامات مسئول اعلام کرده‌اند که ظاهرا دولت از تفکیک وزارتخانه‌ها منصرف شده که در این رابطه رئیس سازمان اداری و استخدامی عنوان می‌کند که دولت تصمیمی در این‌باره نگرفته و منصرف نشده است.

تین نیوز

در حالی برخی مقامات مسئول اعلام کرده‌اند که ظاهرا دولت از تفکیک وزارتخانه‌ها منصرف شده که در این رابطه رئیس سازمان اداری و استخدامی عنوان می‌کند که دولت تصمیمی در این‌باره نگرفته و منصرف نشده است.

چندی پیش بود که دولت لایحه تفکیک سه وزارتخانه و یک سازمان را به مجلس تقدیم کرد. بر این اساس قرار بود تا وزارت "راه و شهرسازی" و "صنعت، معدن و تجارت" و همچنین "ورزش و جوانان" از یکدیگر تفکیک شوند.

اما بعد از چندی بحث و بررسی در کمیسیون‌های مربوطه در مجلس به ویژه کمیسیون اجتماعی و انتظاراتی که برای به نتیجه رسیدن این موضوع وجود داشت، امروز رئیس اتاق تهران در اظهارات خود اعلام کرده که با وجود پیگیری‌های انجام شده دولت از این کار منصرف شده است.

این در حالی است که پیگیری موضوع از انصاری -معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی- با این توضیح همراه شد که دولت تصمیمی در این رابطه نگرفته و لایحه‌ای را از مجلس پس نگرفت به عبارتی دولت از این موضوع منصرف نشده است.

با این توضیحات انصاری به نظر می‌رسد که گرچه دولت بر پیشنهاد خود برای تفکیک وزارتخانه‌ها پایبند بود اما احتمالا این موضوع در مجلس به نتیجه نرسیده باشد.

جریان لایحه تفکیک وزارتخانه‌ها در حالی در مدت گذشته مطرح بود که انتقاداتی هم مبنی بر بار مالی و یا بزرگ شدن دولت در این رابطه وجود داشت با این حال دولت معتقد بود که این تفکیک بر اساس کارهای کارشناسی انجام شده و بار مالی جدیدی را به همراه نخواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.