| کد خبر: 137428 |

تشکیل کمیته بررسی لایحه تفکیک وزارت راه و شهرسازی

اعضای کمیسیون عمران مجلس با تشکیل کمیته‌ای در این کمیسیون برای بررسی دقیق‌تر طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی موافقت کردند.

تین نیوز

اعضای کمیسیون عمران مجلس با تشکیل کمیته‌ای در این کمیسیون برای بررسی دقیق‌تر طرح تفکیک وزارت راه و شهرسازی موافقت کردند.

محمدرضا رضایی کوچی با تاکید بر اینکه با ادغام وزارتخانه های راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در سال ۹۰، بسیاری از حوزه های این دو وزارتخانه مغفول ماند، گفت: متاسفانه در حال حاضر بحث حمل و نقل دریایی در حوزه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار دارد و بحث هواشناسی که زیرمجموعه وزارت راه است، در کمیسیون کشاورزی مورد بحث قرار می گیرد. برای رفع ایراداتی از این بحث باید تفکیک وزارتخانه با دقت و گرفتن نظرات کارشناسی صورت بگیرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه در حیطه ادغام وزارتخانه های مذکور تنها شاهد تجمیع هستیم، افزود: باید با بهره گیری از تجربیات کشورهای موفق، نسبت به ادامه ادغام این وزارتخانه ها و یا تفکیک آنها تصمیم بگیریم.

وی با انتقاد از مغفول ماندن بخش شهرسازی و مسکن با ادغام دو وزارتخانه مذکور تصریح کرد: با ادغام وزارتخانه ها، ساختار سازمانی بیش از حد بزرگ شده است.

کوچی با تاکید بر اینکه بررسی این لایحه در کمیسیون عمران مجلس برای رفع خلاهایی است که در حوزه وزارت راه و شهرسازی می بینیم، افزود: انجام کار کارشناسی بیشتر لازم و ملزوم تصمیم گیری در این خصوص است.

منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.