| کد خبر: 158057 |

◄ واکنش عباس خاکبازان به اتهام جعل عنوان

رییس هیئت مدیره انجمن صنفی رانندگان ناوگان یخچالدار بین‌المللی شهر تهران در جوابیه ای که برای سایت تین نیوز ارسال کرد نسبت به درج خبری با عنوان اعلام جعل دبیر انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران واکنش نشان داد.

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز عباس خاکبازان رییس هیئت‌مدیره انجمن صنفی رانندگان ناوگان یخچالدار بین‌المللی شهر تهران نسبت به درج خبری با عنوان اعلام جعل عنوان دبیر انجمن رانندگان کامیون‌های یخچال‌دار استان تهران  واکنش نشان داد.

متن کامل پاسخ عباس خاکبازان به شرح زیر است؛

بسمه‌تعالی

مدیرعامل محترم سایت تین نیوز جناب آقای مسعود ذهبیون

موضوع: اصلاح گزارش (شکوائیه)

سلام‌علیکم؛

این‌جانب عباس خاک‌بازان رئیس هیئت‌مدیره انجمن کارگری رانندگان ناوگان یخچال‌دار بین‌المللی شهر تهران که در روز همایش 25 آذر 96 در سالن همایش‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی سخنرانی نموده‌ام و در آن روز این‌جانب اصلاً از سمت حقوقی خود نام نبرده‌ام و فقط خود را با عناوین (یک فعال صنفی و یا فعال کارگری) معرفی نموده‌ام پس از پایان سخنرانی تعدادی خبرنگار با بنده مصاحبه خبری و فیلم‌برداری اقدام نمودند و سپس خبرنگارها پس از پخش و نشر خبر بر روی سایت‌های خبری مربوطه؛ این‌جانب را با عناوین متفاوت اعلام کردند.

حال پس از نشر این اخبار و مطالب فردی بنام آقای عبدالله خانعلی به دفتر تین نیوز مراجعه کرده و با نشر اکاذیب، تهمت و افترا به این‌جانب وارد نموده و به علت نامعلومی مسئول سایت تین نیوز اقدام به نشر اخبار نموده است.

لذا برای این‌جانب سؤالاتی مبهم به وجود آمده است.

  1. خبرنگار تین‌نیوز حاضر در سالن همایش بر اساس کدام مستندات این عنوان را برای این‌جانب انتخاب نموده است؟
  2. طبق قانون وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی برای اعلام عنوان حقوقی رؤسای انجمن‌ها، موظف‌اند مطابق با نام انجمن که در گواهینامه ثبتی انجمن صنفی مربوطه قید گردیده عنوان خویش را بیان نمایند.

لذا لازم به ذکر است که آقای عبدالله خانعلی در نامه اعتراضی بابت اصلاحیه با سربرگ انجمن مربوطه مدعی است که این‌جانب جعل عنوان نموده و از نام انجمن آن‌ها با عنوان (رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی رانندگان استان تهران) سوءاستفاده کرده‌ام درصورتی‌که در همین عنوان شاکی با عنوان اصلی قانونی ایشان در سربرگ انجمنشان مغایرت وجود دارد و کلمه (یخچال دار) لحاظ نشده است و ایشان چطور به عنوانی که مربوط به ایشان نمی‌باشد معترض و در جایگاه شاکی قرار گرفته؟

  1.  در بخشی از نامه شاکی اتهاماتی نسبت داده شده که در هیچکدام از انجمن‌های استان یا کانون اینجانب سمت یا عنوان حقوقی ندارم که علی‌رغم میل باطنی مستندات قانونی انجمن ثبت شده را خدمت مدیر عامل تین نیوز ارائه نموده‌ام.
  2. در ضمن طبق قانون تشکلات صنفی دخالت انجمن ها در امور یکدیگر خلاف محسوب می‌گردد.
  3. اینجانب در دفتر سایت تین نیوز اعلام می‌کنم که درباره اتهامات وارده از طرف آقای عبداله خانعلی و هیئت مدیره انجمن یخچالدار استان تهران در دادگاه صالحه با موضوع نشر اکاذیب و تهمت و افترا به اینجانب  شکایت‌نامه تنظیم و خواستار رسیدگی از دادگاههای ذیصلاح را نموده‌ام.

من ا... التوفیق

رئیس هیئت مدیره انجمن

عباس خاکبازان

 

 

جوابیه 2

 

جوابیه

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.