| کد خبر: 145162 |

در نشستی مشترک:

◄ مشکلات ترانزیتی بندر شهیدر رجایی بررسی شد

با توجه به مشکلات عدیده ای که شرکت های حمل ونقل بین المللی با گمرک به خصوص در بندر شهید رجایی دارند .در نشستی مشترک معضلات موجود با مسئولین گمرکی بررسی شد .

تین نیوز

رئیس هیات مدیره انجمن صنفیشرکت های حمل ونقل بین المللی عنوان کرد : با توجه به مشکلات عدیده ای که شرکت های حمل ونقل بین المللی با گمرک به خصوص در بندر شهید رجایی دارند؛ در نشستی مشترک مشکلات موجود با گمرک، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی،احمد زمانیان با بیان اینکه حضور حداکثری اعضا در این جلسه نشانه اشتیاق بخش خصوصی برای رفع مشکلات ترانزیت  بود ادامه داد:به همین منظور انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی تصمیم به ایجاد نشریه ای برای بیان مطالبات خود کرده است که امروز پیش شماره اول این نشریه منتشر و توزیع می شود و امیدواریم که این حرکت باعث انتقال مشکلات به مسئولین شود.

وی ادامه داد : نشریه«ترابرد» با گستره توزیع سراسری می تواند تریبونی برای طرح مشکلات شرکت های فعال دراین صنف باشد .

در ادامه اعضای هیات مدیره انجمن نیز مطالبی در مورد  توقف محمولات ترانزیتی در بهمن و اسفند 95 در بندر شهید رجایی وایجاد هزینه بر شرکتهای حمل و نقل  عنوان کردند.

در این نشست مدیران شرکت های حمل ونقل نیز به بیان مسائل و مشکلات موجود پرداختند  و درخواست کردند مشکلات ترانزیتی با همراهی دفتر ترانزیت بررسی و حل شود .

همچنین تعدادی از مدیران شرکتهای حمل و نقل بین المللی اعلام کردند که ارزیابی های بی مورد در بندر شهید رجایی باعث افزایش ترانزیت تایم(زمان ترانزیت) و به تبع آن بالا بردن هزینه حمل شده که این خود از مشکلات اصلی شرکت ها است و موجب کاهش اعتماد صاحبان کالا به شرکت ها و تغییر دادن مسیر ترانزیتی آنها شده است .

 در ادامه مدیر کل ترانزیت گمرک ایران به مشکلات و سوالات مطرح شده پاسخ گفت . مدیران گمرکات مرزی نیز مطالبی در پاسخ به مدیران شرکت های حمل ونقل بیان کردند .

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.