| کد خبر: 134892 |

◄ حمل‌ونقل پویا از بسترهای توسعه است

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری قزوین اظهار کرد: امروزه اهمیت حمل‌ونقل شهری و برون‌شهری بر کسی پوشیده نیست.

تین نیوز

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری قزوین در دیدار مسئولان کانون انجمن های صنفی رانندگان و اتحادیه شرکت های تعاونی حمل ونقل استان قزوین اظهار کرد: امروزه اهمیت حمل ونقل شهری و برون شهری بر کسی پوشیده نیست.

رضا گروسی افزود: باید مسئولان با اتخاذ تدابیر و راهکارهای مناسب درصدد رفع مشکلات فعالان حمل ونقل بار و مسافر گام بردارند.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری قزوین حمل ونقل پویا و روان را از بسترهای مهم توسعه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی شهرها برشمرد.

تشکلات حمل ونقل مشاوران بدون هزینه مدیران دولتی

رئیس کانون انجمن های صنفی کارگری رانندگان استان قزوین نیز در این دیدار اظهار کرد: تشکل های حمل ونقل در استان به بلوغ قابل قبولی رسیده اند و آمادگی هرگونه همکاری درزمینهٔ مشاوره تخصصی با مدیران دلسوز را دارند.

علی اکبر سیارمه افزود: دسترسی مسئولان به اخبار و اطلاعات دست اول می تواند در تصمیم گیری و تصمیم سازی مناسب تاثیرگزار باشد.

رسیدگی به موقع مسائل و مشکلات حمل ونقل در مراجع فنی و تخصصی می تواند از تبدیل شدن مشکلات کوچک به مسائل اجتماعی بزرگ جلوگیری کند.

رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت استان قزوین تصریح کرد: در بسیاری از مواقع عدم رسیدگی به موقع به مسائل حمل ونقل به ویژه حوزه کالای سبک شهری که دارای راه حل ساده بوده موجب ایجاد مشکلات بزرگی شده است.

سیدرضا محمدی افزود: تهیه طرح های کارشناسی اجرایی با مشارکت تشکل های حمل ونقل و پرهیز از تصمیمات شتاب زده غیرکارشناسی می تواند راهکار مناسبی جهت برون رفت از بسیاری از مشکلات این بخش باشد.

عضو کمیسیون تخصصی حمل ونقل اتاق اصناف کشور در پایان تنها خواسته بخش را اجرای کامل قوانین، مقررات و دستورالعمل ها و آئین نامه های دستگاه های اجرایی بیان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    در زمینه جاده ای نوسازی کامیون ها دغدغه هست و در زمینه ریلی هم اتصال به مراکز تولید و بار که متاسفانه هنوز بخش های بسیاری متصل نیستند . و همینطور احداث خطوط برقی راه اهن که ظرفیت جابجایی را 4 برابر و نیاز ناوگان را تا یک چهارم کاهش میداد.

    در زمینه هوایی هم هنوز امکانات مناسب برای صادرات هوایی نداریم نمونه ما در زمینه صادرات گل اگر مانند هلند فعال و توسعه میدادیم حداقل میتوانستیم بازار گل خاورمیانه و شبه قاره را تصاحب کنیم و یا محصولات لبنی ایران بازارهای جدیدی پیدا میکردند