| کد خبر: 165962 |

◄ گمرک بیله سوار شبانه‌روزی شد

معاون استاندار اردبیل از موافقت سازمان گمرکات کشور با ۲۴ ساعته شدن زمان فعالیت گمرک بیله سوار خبر داد و گفت: این گمرک روز پنجشنبه افتتاح خواهد شد.

تین نیوز

معاون استاندار اردبیل از موافقت سازمان گمرکات کشور با ۲۴ ساعته شدن زمان فعالیت گمرک بیله‌سوار خبر داد و گفت: این گمرک روز پنجشنبه افتتاح خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، بهمن حسین زاده گفت:  موافقت با 24ساعته شدن فعالیت گمرک بیله‌سوار پس از 13 سال که  از ضروریات توسعه مبادلات مرزی استان اردبیل است  موجب رونق اقتصادی در منطقه خواهد شد.

او گفت:  این عمل در توسعه مبادلات و تردد مسافران در مرز مشترک ایران با آذربایجان تاثیر اساسی خواهد داشت.

حسین‌زاده در ادامه گفت: پایانه مرزی بیله‌سوار به لحاظ امکانات و کیفیت مناسب بوده و قابلیت ترانزیت روزانه 500دستگاه خودرو و 5هزار نفر مسافر را دارد.

او گفت: در آینده نزدیک نسبت به خرید، نصب و تجهیزات پایانه های مرزی بیله سوار دستگاه های ایکس ری خودرویی و ایکس ری کانتینری اقدام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت:یکی از مزیت های نسبی استان اردبیل امکان ایجاد بستر مناسب تجارت با کشورهای حوزه قفقاز و نیز cis است.

او گفت: بهبود کیفیت و زمان فعالیت گمرک بیله سوار موجب ترغیب و تشویق سرمایه گذاران در این منطقه خواهد شد که بدین تریتب هزینه های حمل و نقل کاهش یافته و صادرات محصولاتشان نیز تضمین خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حسین زاده گفت: با این اقدام مهم تقاضا برای سرمایه گذاری تملک دارایی سرمایه ای و ارتقای زیر ساخت های حمل و نقل جاده ای و تعریض و بهبود کمربندی شهر بیله سوار را به دنبال خواهد داشت.

در یک ماه اول سال 97به لحاظ ارزشی 150درصد و به لحاظ وزنی137درصد صادرات محصولات و کالاهای ایرانی نسبت به زمان مشابه سال گذشته در گمرکات استان افزایش یافته است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.