| کد خبر: 140705 |

برقراری امنیت بارانداز چذابه بر عهده گارد گمرک است

فرمانده هنگ مرزی چذابه با تاکید بر اینکه برقراری امنیت بارانداز بر عهده گارد گمرک است، گفت: گارد گمرک در اینجا مستقر نیست و خصوصا درب‌های ورودی و خروجی پلمپ مناسبی نمی‌شود.

تین نیوز

فرمانده هنگ مرزی چذابه با تاکید بر اینکه برقراری امنیت بارانداز بر عهده گارد گمرک است، گفت: گارد گمرک در اینجا مستقر نیست و خصوصا درب‌های ورودی و خروجی پلمپ مناسبی نمی‌شود.

سرهنگ جهانگیر امیری در نشست بررسی مشکلات مرز چذابه که نهم مردادماه در سالن جلسات پایانه مرزی چذابه برگزار شد، اظهار کرد: در حیطه کار مرزبانی، مشکلات مرز چذابه بسیار است و شاید بخشی از آن به سازمان ما و بخشی به پایانه‌ها و سایر سازمان‌ها مربوط باشد.

وی افزود: ماموریت مرزبانی کنترل ورود و خروج و کنترل امنیت است که صدور کارت تردد یکی از موارد لازم در این کنترل است.

امیری تصریح کرد: مرز چذابه از نظر ما و در مقایسه با سایر مرزها مرز منظمی است؛ البته جای کار دارد و می‌طلبد که مشکلات آن حل شود.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات کار در مرز چذابه ساعت کاری نامشخص است که باعث ایجاد بی‌نظمی در بارانداز شده است و اختلاف ساعت با کشور عراق نیز به این بی‌نظمی اضافه می‌کند.

امیری عنوان کرد: برخی ترخیص‌کاران کارت تردد ندارند و انتظار می‌رود که نسبت به تهیه کارت تردد اقدام کنند؛ همچنین عدم نظارت ترخیص‌کاران در روند کار تخلیه، موجب ایجاد مشکلاتی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین عدم وجود دستگاه ایکس ری در درب ورود و خروج خودرویی جهت کنترل بار یکی دیگر از مشکلات است.

امیری گفت: مستقر نبودن پرسنل کنترل تردد مسافری در همه ساعت شبانه‌روز با توجه به محدودیت‌های بازرسی خانم‌ها توسط آقایان نیز مشکلاتی را بوجود آورده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.