| کد خبر: 139243 |

دستگاه ایکس ری در گمرکات آذربایجان غربی نصب می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران گفت: تا پایان امسال سه گمرک بازرگان ، تمرچین و رازی در آذربایجان غربی به تجهیزات جدید ایکس ری مجهز می شوند.

تین نیوز
معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک ایران گفت: تا پایان امسال سه گمرک بازرگان ، تمرچین و رازی در آذربایجان غربی به تجهیزات جدید ایکس ری مجهز می شوند.

علی رحیمیان در آیین تودیع و معارفه ناظر گمرکات آذربایجان غربی اظهارداشت: امسال دو دستگاه ایکس ری کامیونی برای گمرک بازرگان و یک دستگاه ایکس ری کامیونی در گمرک تمرچین در پیرانشهر پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این تجهیزات علاوه بر تسریع در رویه‌های گمرکی و کاهش صفوف کامیون‌ها دراین گمرکات امکان قاچاق کالا نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌یابد.
رحیمیان افزود: دستگاههای جدید ایکس ری می‌توانند در هر ساعت 120 تا 150 کامیون را حتی در حال حرکت عکسبرداری کنند که این امکان سرعت عبور از گمرکات آذربایجان غربی را بسیار افزایش می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی یکی از مهمترین استانهای کشور در حوزه فعالیتی گمرکات است افزود: دو دستگاه ایکس ری مسافری نیز تا پایان سال در گمرکات بازرگان و رازی خوی به بهره برداری می‌رسد.
در این جلسه احمد برکابیان به عنوان ناظر گمرکات آذربایجان غربی معرفی و از خدمات پرویز تقوی در این سمت قدردانی شد.
احمد برکابیان ناظر گمرکات آذربایجان غربی نیز در سخنانی کوتاه توسعه گمرک الکترونیک و انسجام سازمانی را مهمترین رویکرد مدیریت خود در آذربایجان غربی اعلام کرد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.