| کد خبر: 137238 |

گمرک، تعزیرات و ناجا هنوز به سامانه جامع اموال تملیکی متصل نشده‌اند

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، از متصل نشدن سامانه‌های گمرک، سازمان تعزیرات حکومتی و ناجا به سامانه جامع اموال تملیکی خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی، از متصل نشدن سامانه‌های گمرک، سازمان تعزیرات حکومتی و ناجا به سامانه جامع اموال تملیکی خبر داد.

به گزارش ایرنا از سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، «امین دلیری» در نشست هیات مدیره این سازمان در محل مدیریت اموال تملیکی استان تهران با تاکید بر اینکه بر اساس قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان های متولی در مبارزه با قاچاق کالا باید به سامانه جامع اموال تملیکی متصل شوند، افزود: با وجود آمادگی این سازمان برای اتصال دستگاههای مرتبط به سامانه جامع اموال تملیکی اما این موضوع محقق نشده است.
دلیری با اشاره به اینکه برای شناسایی، کنترل و نظارت دقیق تر پدیده قاچاق باید ارتباط سیستمی بین دستگاه های متولی برقرار شود، افزود: این سازمان با وجود پیگیری های متعدد، تاکنون موفق به برقراری این ارتباط نشده است.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با اشاره به ساختار جدید سازمان اموال تملیکی نیز گفت: بر اساس ساختار جدید، در استان های فاقد نمایندگی سازمان اموال تملیکی، ادارات تابعه ایجاد کردیم و بر ین اساس، استان های سمنان، قزوین، قم و لرستان دارای ادارات تابعه شدند و در استان های کهکیلویه و بویر احمد، گلستان، البرز و ایلام نیز در حال پیگیری هستیم.
وی با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف سریعتر کالاهای در اختیار سازمان گفت: مدیران استانی بر اساس اقداماتشان در تعیین و تکلیف کالاها، مورد ارزیابی قرار می گیرند.
در پایان جلسه اعضای هیات مدیره سازمان اموال تملیکی از انبارهای مدیریت استان تهران بازدید کردند.
برای آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان با کانال اقتصادی ایرنا در تلگرام همراه شوید:

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.