| کد خبر: 69274 |

شرکت هواپیمایی «لوفتانزا» خواهان همکاری با ایران

تین نیوز | شرکت هواپیمایی «لوفتانزا تکنیک» اعلام کرد خواهان همکاری با ایران در بخش هوایی است.

مدیران شرکت هواپیمایی «لوفتانزا تکنیک» بعنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های دنیا در بخش نگهداری، تعمیر و بازسازی هواپیما معتقدند در سال های آینده جمهوری اسلامی ایران پتانسیل های زیادی برای همکاری در بخش هوایی دارد. این شرکت اعلام کرده است آماده است بعد از لغو تحریم ها علیه ایران تاسیساتی را در این کشور ایجاد کند. مدیران ارشد شرکت لوفتانزا تکنیک گفته اند امیدوارند تحریم ها تا اواخر سالجاری برداشته شوند و این شرکت بتواند همکاری خود را با ایران شروع کند.

« ژوهاننیس بوس مان» مدیر اجرایی ارشد شرکت لوفتانزا تکنیک روز یکشنبه در جریان نمایشگاه هوایی دوبی در مصاحبه با پایگاه اینترنتی گلف نیوز گفته است ما به شروع همکاری با ایران امیدوار هستیم. در صورتی که دولت ایران یا شرکت هواپیمایی آن درخواست کنند ما آماده هستیم از بخش هواپیمایی ایران حمایت کنیم. وی گفت: این شرکت هواپیمایی هم اکنون در حال مذاکره با شرکت های هواپیمایی ایران است اما از ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرد. وی همچنین افزود، ناوگان هوایی ایران برای آن که بتواند پرواز کند به مراقبت و نگهداری نیاز دارد.

« ژوهاننیس بوس مان» مدیر اجرایی ارشد شرکت لوفتانزا تکنیک همچنین گفت، معتقد است ایران پتانسیل های زیادی برای همکاری در بخش هوایی دارد و در سال های آینده این پتانسیل ها بشدت افزایش خواهند یافت. وی افزود، ایران جمعیت زیادی دارد که بی تردید به صدها هواپیما برای نقل و انتقال نیاز خواهند داشت. به نظر من برای همه شرکت های فعال در بخش هواپیمایی فرصت های زیادی برای همکاری با ایران ایجاد خواهد شد.

شرکت لوفتانزا تکنیک ماه فوریه گذشته اعلام کرد قصد دارد یک مرکز عملیاتی را در جنوب دوبی ایجاد کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.