| کد خبر: 169788 |

لغو صدها برنامه سفر قطار در انگلیس

صد‌ها برنامه حرکت قطار‌ها در روز یکشنبه به علت برگزاری مسابقه فینال جام جهانی و تداوم گرمای هوا در سراسر مناطق شمال - غرب، غرب و ولز و انگلیس لغو شد.

تین نیوز

صد‌ها برنامه حرکت قطار‌ها در روز یکشنبه به علت برگزاری مسابقه فینال جام جهانی و تداوم گرمای هوا در سراسر مناطق شمال - غرب، غرب و ولز و انگلیس لغو شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از صدا و سیما، صد‌ها برنامه حرکت قطار‌ها در روز یکشنبه به علت برگزاری مسابقه فینال جام جهانی و تداوم گرمای هوا در سراسر مناطق شمال - غرب، غرب و ولز و انگلیس لغو شد.لغو صدها برنامه سفر قطار در انگلیس

پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس گزارش داد: ­شرکت‌های حمل و نقل ریلی جی دبلیو آر (GWR) و نورثرن ریل (Northern Rail) انگلیس اعلام کردند شمار کمتری از کارکنان این شرکت‌ها موافقت کردند که روز یکشنبه به علت برگزاری مسابقه فینال جام جهانی، گرمای هوا و آغاز تعطیلات مدارس در برخی مناطق بر سر کار خود حاضر شوند.

سخنگوی شرکت نورثرن ریل در این خصوص گفت:"ما متاسفانه تا این لحظه مجبور به لغو بیش از ۱۷۰ برنامه سفر در شبکه حمل و نقل ریلی کشور شده ایم و احتمال دارد برنامه‌های سفر بیشتری لغو شود. "

بیشتر موارد لغو برنامه خدمات ریلی در مسیر‌های لانکاشایر و منچستر بزرگ - یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهری انگلیس متشکل از ۱۰ شهر - بوده است.

هشت هفته از زمان ارائه جدول زمان بندی حرکت قطار‌های شرکت نورثرن ریل می‌گذرد و خیلی زود مشخص شد این جدول زمان بندی در شمال - غرب انگلیس غیرقابل اجرا است و منجر به لغو گسترده برنامه حرکت قطار‌ها و تاخیر جدی آن‌ها شده است.

شرکت حمل و نقل ریلی GWR نیز که مسیر‌های رفت و برگشت ایستگاه لندن پادینگتون را خدمات رسانی می‌کند، از مسافران خواسته است تعویق برنامه‌های سفر خود را تا روز دوشنبه مد نظر داشته باشند.

مسؤلان این شرکت حمل و نقل ریلی اعلام کردند چندین عامل از جمله برگزاری مسابقه فینال جام جهانی، تداوم گرمای هوا و نیز آغاز تعطیلات مدارس در برخی مناطق موجب کاهش قابل توجه شمار کارکنان فعال این شرکت در روز یکشنبه شده است و از این رو امکان کمتری برای خدمات رسانی در همه مسیر‌ها وجود دارد و خطوطی هم که امکان فعالیت داشته باشند، به شدت شلوغ خواهند بود.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.