| کد خبر: 163062 |

امکان استفاده از قطارهای رایگان جام جهانی ۲۰۱۸ برای روزنامه‌نگاران

روزنامه‌نگاران فوتبال از سراسر جهان با در دست‌داشتن اعتبارنامه‌های رسمی فیفا می‌توانند از قطارهای رایگان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهره ببرند.

تین نیوز

روزنامه‌نگاران فوتبال از سراسر جهان با در دست‌داشتن اعتبارنامه‌های رسمی فیفا می‌توانند از قطارهای رایگان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهره ببرند.

به گزارش تین نیوز برا اساس اطلاعات منتشر شده در سایت رسمی کمیته سازماندهی جام جهانی 2018 روسیه پس از تغییرات ایجاد‌شده در قوانین مربوط به آماده‌سازی شهرهای میزبان جام جهانی 2018 فوتبال توسط ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه،  دپارتمان حمل‌ونقل این رقابت‌ها اعلام کرد که روزنامه‌نگاران دارای اعتبارنامه‌های رسمی از فیفا می‌توانند از قطارهای رایگان استفاده کنند.

روزنامه‌نگاران روس و سایر کشورهای جهان به زودی می‌توانند نسبت به رزرو بلیت‌ قطارهای رایگان میان شهرهای میزبان جام جهانی 2018 فوتبال در سایت www.tickets.transport2018.com اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، خبر دیگر از روسیه و جام جهانی 2018 فوتبال مربوط به اعلام زمان جشن افتتاح رسمی ورزشگاه اکاترینبورگ است.

15 آوریل سال جاری میلادی افتتاح رسمی ورزشگاه اکاترینبورگ با برگزاری یک بازی لیگ برتر روسیه میان تیم‌های اورال و اسپارتاک مسکو صورت خواهد گرفت. این ورزشگاه تا پیش از آغاز جام جهانی 2018 فوتبال در مجموع شاهد برگزاری 3 بازی رسمی است.

جام جهانی 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه 1397 در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.